Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie vehicule de teren 4x4 si un vehicul de tip limuzina


Detaliu pentru invitatia numarul 355476
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC SI DE VANATOARE CLUJ-NAPOCA
Numar invitatie: 355476/07.11.2013
Denumire contract: Achizitievehicule de teren 4x4 si un vehicul de tip limuzina
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC SI DE VANATOARE CLUJ-NAPOCACod fiscal: 16453440, Adresa: STRADA FABRICII DE ZAHAR NUMARUL 93/A, Cluj-Napoca, Telefon: 0264 415 310, Fax: 0264 415 310
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Adresa postala: STRADA FABRICII DE ZAHAR NUMARUL 93/A, Localitatea Cluj Napoca, Cod Postal 400624, Judetul Cluj, Romania, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400624, telefon: +40 0264415310, fax: +40 0264415266, persoana de contact: Man Bogdan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul I.T.R.S.V. Cluj NapocaStr. Fabricii de Zahar, Nr. 93A, loc. Cluj Napoca
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SILVICULTURA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitievehicule de teren 4x4 si un vehicul de tip limuzina
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia a 2 (doua) vehicule de teren 4x4 si unul de tip limuzina prin programul RABLA
II.1.6) CPV: 34113300-5 - Vehicule de teren (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 177, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Pentru LOT 1 = 2700 LeiPentru LOT 2 =700 LeiPerioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei si anume 90 de zile. Cursul de schimb ce va fi avut in vedere la conversia valorii aferente garantiei de participare este cursul BNR din data de 30.10.2013. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in origibal, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate in conformitat cu contractul garantat sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Se va retine contestatarului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de cater CNSC, suma calculata conform prevederilor art.278, ind.1 din OUG 34/2006. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a)conditionat dupa constatarea culpri persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b)neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Garantia de participare se poate constitui prin depunerea la caseria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; b) numerar. In orice situatie dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Pentru Lotul Nr. 1 - 2 vehicule de teren 4x4, valoarea estimata este de 138915 leiPentru Lotul Nr. 2 - 1 vehicul de tip "limuzina", valoarea estimata este de 38085 lei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Declaratie conf. art. 69 din OUG 34/2006, in completarea acestei declaratii se va avea in vedere ca in cadrul autoritatii contractante, urmatoarele persoane au functii de decizie: 1. ing. Stetco Istrate - Inspector Sef2. ing. Moale Gheorghe - Inspector Sef Adjunct3. ec.Micu Ibolya Katinka - Inspector Sef Adjunct4. ing. Ghiran Danut - Sef Birou Implementare5. ing. Man Bogdan - Responsabil Achizitii PublicePrezentarea certificatului de participare cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului 314/2010. Certificat constatator emis de ONRC; certificatul solicitat in cadrul acestei sectiuni va fi oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" din care sa rezulte: denumirea operatorului economic si toate datele de identificare, codul unic de inregistrare, sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, domeniul de activitate principal si domeniile de activitate secundare.In cazul ofertantilor straini se vor prezenta documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident la care se va atasa o traducere autorizata a acestor documente in limba romana.Datele din certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de ONRC in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie cu mentiunea conform cu originalul, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.11.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.11.2013 15:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer