Achizitie publica - Achizitie 1 buc electrostivuitor pentru Depozitul de sare al Societatii Nationala a Sarii SA din Bucuresti, Str. Prelungirea Ghencea, nr. 238 si 1 buc motostivuitor pt. Salina Ocnele Mari din cadrul Sucursalei Salina EM. Rm. Valcea, jud. Valcea
Detaliu pentru invitatia numarul 345696
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345696/23.04.2013
Denumire contract: Achizitie 1 buc electrostivuitor pentru Depozitul de sare al Societatii Nationala a Sarii SA din Bucuresti, Str. Prelungirea Ghencea, nr. 238 si 1 buc motostivuitor pt. Salina Ocnele Mari din cadrul Sucursalei Salina EM. Rm. Valcea, jud. Valcea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala a Sarii - SACod fiscal: RO1590430, Adresa: Calea Victoriei 220, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 213178981, Fax: +40 213178980
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Victoriei 220, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010099, telefon: +40 213178981, fax: +40 213178980, persoana de contact: Daniel Aldea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Victoriei 220, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010099, telefon: +40 213178981, fax: +40 213178980, persoana de contact: Daniel Aldea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (extractia sarii)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie 1 buc electrostivuitor pentru Depozitul de sare al Societatii Nationala a Sarii SA din Bucuresti, Str. Prelungirea Ghencea, nr. 238 si 1 buc motostivuitor pt. Salina Ocnele Mari din cadrul Sucursalei Salina EM. Rm. Valcea, jud. Valcea
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie 1 buc. electrostivuitor pentru Depozit de sare din Bucuresti, Prelungirea Ghencea, nr. 238 1 buc motostivuitor pt. Salina Ocnele Mari din cadrul Sucursalei Salina EM. Rm. Valcea, jud. Valcea cu caracteristicile tehnice si conditiile stipulate in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 44614310-3 - Utilaje de stivuire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 287, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: lot 1(1.550 lei) si lot 2 (3000lei).Operatorul economic care va dori ofertarea pentru ambele loturi va plati o garantie de participare de 4550lei.Pentru echivalenta in alta valuta decat leul se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR din ?a cincisprezecea zi inainte de data limita a depunerii ofertei".- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor, perioada egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Modul de constituire a garantiei de participare: conform art.86 din H.G 925/2006. Daca ofertantul este IMM, indeplinind condi?iile prevazute de Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, acesta poate depune garan?ia de participare in valoare de 50% din cuantumul precizat anterior, cu condi?ia ata?arii documentelor doveditoare privind statutul de IMM prevazute de legislatia in vigoare.Garantia pentru participare se poate constitui astfel: ?prin ordin de plata in contul RO44BRDE445SV65087244450 deschis laBRDDorobanti, sau?printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formularul nr. 6) ori de o societate de asigurari, document care se va prezenta in original.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare conform art.278^1, alin.(1) din OUG nr.34/2006.Garantia pentru participarese elibereaza conform art. 88 din HG925/2006. Restituirea garantiei pentru participare se face pe baza unei cereri depuse la sediul Societatii Nationale a Sarii SA ? Serviciul Achizitii, indicand contul bancar sibanca unde se vor vira banii si denumirea procedurii.(Formular 30)In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare poate fi emis in numele Liderului asocierii sau al oricarui membru al asocierii, cu condi?ia nominalizarii, pentru situa?iile de executare totala sau par?ialamen?ionate in prezentul subcapitol, a tuturor membrilor asocierii.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului, fara TVA. IMM vor constitui doar 50% din valoarea garantiei de buna executie.Modul de constituire a garantiei de buna executie: - instrument de garantare emis de o societate bancara (Formular nr. 7) ori de o societate de asigurari, prezentat in original.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: - Certificat de participare la procedura cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010), Completarea Formularului 10, in original- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, Completarea Formularului 11, in original.Persoanele din cadrul autoritatii contractante care detin func?ii de decizie sau care sunt direct implicate in organizarea procedurii de achizi?ie sunt urmatoarele: Director General ? Aurel Bucur;Director Economic ? Adrian Voicu;Francisc Torpenyi ? Director Tehnic;Grudnicki Nicolae ? Director Productie;Tanasa Lucia ? Director Vanzari;Ciobotaru Ciprian ? Director Management;Radu Ene ? Director TurismGabriel Muraru ? Director TICSef Serviciu ? Daniel Aldea- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, Completarea Formularului 8, in original.- Declaratie privind neincadrarea in situa?iile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, Completarea Formularului 9, in original.Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea: - Certificatului de atestare fiscala, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente la bugetul general consolidat in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.- Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. In situatia in care documentele prezentate confirma ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din O.U.G nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata (amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. La deschiderea ofertelor se vor anexa documente justificative pentru aceste inlesniri.- Calitatea de participant la procedura, Prezentarea Formularul nr. 13 Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: - Certificat constatator emis de ONRCdin care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa presteze activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in caietul de sarcini.Ofertantul trebuie sa aiba obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului ce face obiectul prezentei proceduri, respectiv transport rutier de marfuri.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.. Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, sa prezinte documentul in original sau copie legalizata, in situa?ia in care acesta a fost prezentat in forma ?copie conform cu originalul?.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, sa prezinte documentul in original sau copie legalizata, in situa?ia in care acesta a fost prezentat in forma ?copie conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara in ultimii 3 aniCerinta minima: Tabelul anexat formularului 16 A ?Lista principalelor livrari de produse din ultimii 3ani? trebuie sa contina de la unu pana la 3 contracte, efectuate in ultimii 3 ani.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate / documente (constatator/recomandare/proces verbal de receptie) emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, care sa contina informatii din care sa rezulte faptul ca furnizarile de produse au fost efectuate in conformitate cu obligatiile contractuale.- Ofertantii vor prezenta o declaratie privind principalele livrari de produse similare in ultimii 3 ani (Formularul nr. 16A).Pentru valorile exprimate in euro, se va utiliza cursul leu/euromediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Pentru efectuarea conversiei altor monede decat Euro sau Leu se vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala si se vor specifica ratele utilizate in oferta depusa., Certificarea calitatii produselor livrate.Ofertantii vor prezenta: - Certificatul CE de tip al produsului oferit, emis de catre un organism notificat UE, intocmit conform legislatiei UE in vigoare., Acord de asociere ( in cazul in care mai multi operatori economici doresc sa se asocieze cu scopul de a depune oferta comuna ).In cazul asocierii, toti operatorii implicati vor trebui sa indeplineasca cerintele solicitate la: - situatia personala;
- capacitatea de exercitare a activitatii profesionale;
- situatia economica si financiara si capacitata tehnica si profesionala (care se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului). In acest caz, oferta financiara si oferta tehnica va fi semnata de toti asociatii. Ofertantii vor prezenta certificatul care atesta implementarea sistemului de management al calitatii, corespunzator obiectului procedurii de achizitie. In cazul in care ofertantul nu detine un certificat in acest sens, cerinta exprimata se va considera indeplinita prin prezentarea oricaror documenteechivalente/probe sau dovezi, in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.ISO 9001:2008Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Caracteristici tehnice si functionale
20
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. si prin cerere la autoritatea contractanta
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.05.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.05.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.04.2013 09:43