Achizitie publica - Achizitie 1. buc. Incarcator frontal
Detaliu pentru invitatia numarul 350043
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350043/05.07.2013
Denumire contract: Achizitie 1. buc. Incarcator frontal
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala a Sarii - SACod fiscal: RO1590430, Adresa: Calea Victoriei 220, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 213178981, Fax: +40 213178980
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Praid, Praid, Romania, cod postal: 537240, telefon: +40 266240200, fax: +40 266240688, persoana de contact: Ambrus Ilona
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Loc. Praid, Str. Garii, Nr. 44, jud.Harghita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Extractia sarii)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie 1. buc. Incarcator frontal
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie 1. buc. Incarcator frontal cu specificatiile tehnice din caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 43250000-0 - Incarcatoare cu bena frontala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 480, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 9.500 lei . Pentru echivalenta in alta valuta decat leul se va tine cont de cursul lei/valuta comunicat de BNR din " a cincisprezecea zi inainte de data limita a depunerii ofertei". Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Daca ofertantul este IMM, indeplinind conditiile prevazute de Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, acesta poate depune garantia de participare in valoare de 50% din cuantumul precizat anterior, cu conditia atasarii documentelor doveditoare privind statutul de IMM prevazute de legislatia in vigoare.Garantia pentru participare se poate constitui astfel: ?prin ordin de plata in contul RO05RZBR0000060001536880 deschis la Banca Raiffeisen - Sucursala Sovata, sau. printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori(Formularul nr.6) de o societate de asigurari, document care se va prezenta in original.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului, fara TVA. IMM vor constitui doar 50% din valoarea garantiei de buna executie.Modul de constituire a garantiei de buna executie: -un instrument de garantare emis de o societate bancara, ori de o societate de asigurari, prezentat in original.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independent cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010. Complectarea Formularului nr. 10 in original.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Completarea Formularului 11, in original.Persoanele din cadrul autoritatii contractante care detin functii de decizie sau care sunt direct implicate inorganizarea procedurii de achizitie sunt urmatoarele: Director Sucursala Praid ? Seprodi Zoltan;Director Economic ? Domokos Attila;Director Tehnic ? Sebestyen Dosa Jozsef;Mecanic sef ? Fodor Jozsef;Sef birou achizitii ? Ambrus Ilona;Receptioner contractari-achizitii ? Duma Nagy Peter;Sef sector preparare ? Nagy Imre BarnaDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratie privind neincadrarea in situa?iile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si impozite si taxe locale din care sa reiasa lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor. Certificat constatator emis de ONRCdin care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copielizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, sa prezinte documentul in original sau copie legalizata, in situatia in care acesta a fost prezentat in forma ?copie conform cu originalul?.Autorizatie de functionare sau alte echivalente.Pentru persoanel juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridical sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legala din tara in care ofertantul rezident., se va prezenta si o traducere autorizata in limba romana.Certificat de rezidenta fiscal CFR-1- se va prezenta si o traducere autorizata in limba romana sau declaratie, ca in cazul in care va fi declarant castigator, pana la data incheierii contractului va prezenta acest certificate.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna(asociere), cerintele obligatorii privind"Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale", trebuie indeplinite de catre fiecare asociat in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza. Documentele solicitate pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor mentionate mai sus sunt obligatorii pentru fiecare asociat.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara in ultimii 3 aniCerinta minima: Tabelul anexat formularului 11 ?Lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani?Ofertantii vor prezenta o declaratie privind principalele livrari de produse similare in ultimii 3 aniPentru valorile exprimate in euro, se va utiliza cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Pentru efectuarea conversiei altor monede decat Euro sau Leu se vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii in cauza.Experienta similara, Complectarea Formularului 15.Pentru sustinerea experientei similare ofertantii ofertantii vor prezenta maxim 2. certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certficari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Formular 17Ofertantii vor prezenta certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante. ISO 9001:2008Ofertantii vor prezenta certificatul care atesta implementarea sistemului de management al calitatii, corespunzator obiectului procedurii de achizitie. In cazul in care ofertantul nu detine un certificat in acest sens, cerinta exprimata se va considera indeplinita prin prezentarea oricaror documenteechivalente/probe sau dovezi, in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Termen de livrare
10
Descriere: pentru cel mai scazut dintre termene de livrare ale ofertelor se acorda punctajul maxim alocat.
Capacitatea hidraulica
10
Descriere: Capacitatea hidraulica de ridicare la inaltime maxima
Cuplu motor
10
Descriere: Capacitate cuplu motor
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.07.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.07.2013 09:54