Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie 2 Buc Monitor- defibrilator manual/semiautomat bifazic compatibil ambulantei tip B1/B2


Detaliu pentru invitatia numarul 338148
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN SUCEAVA
Numar invitatie: 338148/24.10.2012
Denumire contract: Achizitie 2 Buc Monitor-defibrilator manual/semiautomat bifazic compatibil ambulantei tip B1/B2
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN SUCEAVACod fiscal: 7409380, Adresa: STR. SCURTA NR.3, Suceava, Telefon: 0230514602, Fax: 0230514602
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. SCURTA NR.3, Suceava, Romania, cod postal: 720000, telefon: +40 330804808, fax: +40 230514602, persoana de contact: TANISLAV LUMINITA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. SCURTA NR.3, Suceava, Romania, cod postal: 720000, Sediu SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN SUCEAVA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie 2 Buc Monitor-defibrilator manual/semiautomat bifazic compatibil ambulantei tip B1/B2
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie Monitor-defibrilator manual/semiautomat bifazic compatibil ambulantei tip B1/B2 apartinand Serviciului de Ambulanta judetean Suceava- 2 bucati
II.1.6) CPV: 33182100-0 - Defibrilator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 292.35 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 3.200 LEI valabila 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Se constituie prin depunere in numerar la casieria autoritatii contractante sau prin virament bancar in contul RO16TREZ5915005XXX002560 deschis la Trezoreria Suceava, sau prin scrisoare de garantie emisa de o banca/societate de asigurari. Dovada constituirii garantiei de participare se face pana la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Operatorii economici ce fac dovada incadrarii in categoria IMM beneficiaza conf. Legii 346/2004 de reducere cu 50%. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare atunci cand ofertantul se afla in situatiile: a) Ofertantul revoca oferta in perioada de valabilitate b) ofertantul fiind declarat castigator nu semneaza contractul de furnizare in perioada de valabilitate a ofertei.c) ofertantul fiind declarat castigator nu constituie garantia de buna executie aferenta contractului de furnizare d) ofertantul se afla in situatia prevazuta de Art. 278/1 din OUG 34/2006 - in acest caz se retine suma calculata conform prevederilor Art. 278/1 alin. 1 litera a) din OUG 34/2006. Garantia de participare se restituie in 3zile de la finalizarea procedurii de achizitie in baza cererii inaintate de ofertant autoritatii contractante.
Garantie de buna executie
Se constituie in procent de 10%, din valoarea totala fara TVA a contractului de furnizare, intr-una din formele prevazute de Art. 90 din HG 925/2006. Garantia de buna executie este distincta de garantia produselor, ea se restituie in termen de 14 zile de la finalizarea contractului de furnizare.Garantia de buna executie se constituie de catre ofertantul declarat castigator al procedurii si semnatar al contractului de furnizare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.declaratie privind eligibilitatea(neincadrarea in art. 180)- Formular A - in original2.declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 -Formular B in original3.certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Formular 20 - in original4.declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006- Formular 21 in originalIn aplicarea prevederilor de la art. 69^1 din OUG 34/2006, precizam persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Manager general : Dr. Daniel Martiniuc- Director economic : Ec. Catalin Baciu- Director tehnic : Ing. Emil Filipescu- Consilier juridic : Jr. Elena Rusu- Comp. Achizitii Publice: Ec. Tanislav Luminita5.certificat de atestare fiscala privind obligatiile exigibile de plata catre bugetul consolidat al statului emis de Directia Generala a Finantelor PublicePrin obligatii exigibile de plata se va intelege obligatii de plata scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor6.certificat privind indeplinirea opbligatiilor exigibile de plata catre bugetul local emis de autoritatea locala.Prin obligatii exigibile de plata se va intelege obligatii de plata scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelorCertificatele de atestare fiscala se prezinta in una din formele - original/copie legalizata/ copie cu mentiunea "conform cu originalul". In cazul prezentarii Certificatelor in forma copie "conform cu originalul", ofertantul are obligatia de a prezenta la solicitarea Comisiei de evaluare documentele in original sau copie legalizata pentru verificarea conformitatii lor. 1.Certificat constatator- Eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial din care sa rezulte urmatoarele: a)domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Documentul se prezinta in una din formele - original/copie legalizata/ copie cu mentiunea "conform cu originalul". In cazul prezentarii Certificatelor in forma copie "conform cu originalul", ofertantul are obligatia de a prezenta la solicitarea Comisiei de evaluare documentele in original sau copie legalizata pentru verificarea conformitatii.2. Autorizare emisa de Ministerul sanatatii privind comercialiyarea de dispoyitive-echipamente medicale.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Documente care sa ateste calitatea produselor ofertate - Certificate de calitate/Declaratii de conformitate cu marcaj CE., Fise tehnice, Cataloage de prezentare a produsului si Mostra de produs.Mostra va fi testata in vederea stabilirii compatibilitatii cu aparatura existenta.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcare de pe SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.10.2012 18:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer