Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie 3000 mc nisip natural de rau, granulatie 0-4mm


Detaliu pentru invitatia numarul 334379
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: S.C. SALUBRITATE CRAIOVA
Numar invitatie: 334379/28.08.2012
Denumire contract: Achizitie 3000 mc nisip natural de rau, granulatie 0-4mm
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C. SALUBRITATE CRAIOVACod fiscal: RO27969145, Adresa: STR. Brestei nr. 129A cod postal 200207, Craiova, Telefon: 0251414660, Fax: 0251417967
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. Brestei nr. 129A cod postal 200207, Craiova, Romania, cod postal: 200177, telefon: +40 0251414660, fax: +40 0251417967, persoana de contact: MIHAELA LUPU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. Brestei nr. 129A cod postal 200207, Craiova
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Salubrizarea localitatii)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie 3000 mc nisip natural de rau, granulatie 0-4mm
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SC Salubritate Craiova SRL doreste sa achizitioneze 3000 mc de nisip natural de rau cu granulatia de 0-4 mm.
II.1.6) CPV: 14211000-3 - Nisip (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 114, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2000 lei.Forma de constituire a garantiei de participare: conform prevederilor art. 86, alin.1 din HG925/2006. Contul bancar pt depunerea garantiei: RO98RNCB0134024343310039.Ofertantulpierde garantia de participare daca: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; Daca ofertantul va depune contestatie la CNSC si aceasta va fi respinsa , cuantumul ce va fi retinut din garantia de participare, conform art.278^1/OUG 34/2006 , este de 1% din valoarea garantiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei incepand cu termenul limita de depunere a ofertelor (60 zile).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Se completeaza formularul: declaratie privind neicadrarea in prevederile art. 180 din OUG34/2006 a operatorului economic formular 1 din SECTIUNEA FORMULARE.2) Se completeaza formularul: declaratie privind neicadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c) si lit d) din OUG34/2006 a operatorului economic formular 2 din SECTIUNEA FORMULARE.3) Se completeaza formularul: Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, formular 4 din SECTIUNEA FORMULARE.4) Se completeaza formularul: Declaratie privind calitatea de participant la procedura, formular 5 din SECTIUNEA FORMULARE.5) Se completeaza formularul: declaratie privind neincadraea in prevederile art. 69? , privind conflictul de interese, formular 3 din SECTIUNEA FORMULARE.Persoanele din cadrul autoritatii contractante si care au legatura directa cu derularea contractului de furnizare: Flavius Adrian SIROP ?administrator, Ana-Maria Stancu ?director economic, Lupu Mihaela -comp achizitii, Daladimos Raluca - comp. juridic, ec. Cercel Daniela - birou contabilitate, Florea Ovidel-sectia salubrizare 6) Certificat constatator emis de Oficiul National Registrul Comertului ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa se vada ca au CAEN pentru activitatea specifica de extractie/comercializare produse tip nisip de riu. Certificatul constatator trebuie sa fie emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, i se va solicita sa prezinte documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Completare FISA CU INFORMATII GENERALE in care se declara media cifrei de afaceri globala a ofertantului din ultimii 3 ani si care trebuie sa fie cel putin egala cu 220000 lei.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR/BCE.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se completeaza formularul"Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani" din sectiunea FORMULARE.Se solicita sa se prezinte "recomandare" sau orice alt document edificator in acest sens de la cel putin un beneficiar de produse similare. Autorizatie de gospodarire a apelor emisa de Administratia Apelor Romane conform Legii Apelor nr.107/1996 modificata si completata cu Legea nr.310/2004
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, sediu autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.09.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.08.2012 09:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer