Achizitie publica - Achizitie 35.000 kg de exploziv minier
Detaliu pentru invitatia numarul 349112
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 349112/25.06.2013
Denumire contract: Achizitie 35.000 kg de exploziv minier
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala a Sarii - SACod fiscal: RO1590430, Adresa: Calea Victoriei 220, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 213178981, Fax: +40 213178980
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Salina Praid, Praid, Romania, cod postal: 537240, telefon: +40 266240200, fax: +40 266240688, persoana de contact: Ambrus Ilona
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Salina Praid, Loc. Praid, str.Garii, Nr.44, jud. Hargita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Extractia Sarii)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie 35.000 kg de exploziv minier
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie exploziv minier pentru Salina Praid conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 24612000-7 - Diverse tipuri de explozibili (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 215, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 2.150 lei. Pentru echivalenta in alta valuta decat leul se va tine cont de cursul lei/valuta comunicat de BNR din " a cincisprezecea zi inainte de data limita a depunerii ofertei "Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita a depunerii ofertelor. Daca ofertantul este IMM, indeplinind conditiile prevazute de Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, acesta poate depune garantia de participare in valoare de 50% din cuantumul precizat anterior, cu conditia atasarii documentelor doveditoare privind statutul de IMM prevazute de legislatia in vigoare.Garantia pentru participare se poate constitui astfel: ?prin ordin de plata in contul RO05RZBR0000060001536880 deschis laRaiffeisen Bank sucursala Sovata, sau?printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formularul nr. 6) ori de o societate de asigurari, document care se va prezenta in original.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului, fara TVA.IMM vor constitui doar 50% din valoarea garantiei de buna executie. Modul de constituire a garantie de buna executie- un instrument de garantare emis de o socitate bancare, ori de o societate de asigurari, document care se va prezenta in original.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)Completarea Formularului nr.10, in original.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Completarea Formularului nr 11, in original.Persoanele din cadrul autoritatii contractante care detin functii de decizie sau care sunt direct implicate inorganizarea procedurii de achizitie sunt urmatoarele: Seprodi Zoltan ? Director sucursalaSebestyen D. Jozsef ? Director tehnicDomokos Attila ? Director economicFodor Jozsef ? Mecanic sefAmbrus Ilona ? Sef birou achizitiiDuma Nagy Peter ? Receptioner achizitiiMoldovan Istvan ? sef sector extractieDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Certificat constatator emis de ONRCdin care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in cerificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copielizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, sa prezinte documentul in original sau copie legalizata, in situatia in care acesta a fost prezentat in forma ?copie conform cu originalul?.Certificat de inregistrare in scopuri de TVA.Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Autorizatia de comercializare, detinere, preparare exploziv conf. Legii Nr. 126/1995 art.8
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara in ultimii 3 ani ISO 9001:2008Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P., prin solicitare de la autoritatea contractanta
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.07.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2013 13:02