Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie 35.000 kg de exploziv minier


Detaliu pentru invitatia numarul 353567
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala a Sarii - SA
Numar invitatie: 353567/10.09.2013
Denumire contract: Achizitie 35.000 kg de exploziv minier
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala a Sarii - SACod fiscal: RO1590430, Adresa: Calea Victoriei 220, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 213178981, Fax: +40 213178980
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Salina Praid, Praid, Romania, cod postal: 537240, telefon: +40 0266240200, fax: +40 0266240688, persoana de contact: Salina Praid
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Salina Praid, Loc. Praid, Str. Garii, Nr. 44, jud. Harghita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Extractia Sarii)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie 35.000 kg de exploziv minier
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie exploziv minier pentru Salina Praid, conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 24612000-7 - Diverse tipuri de explozibili (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 286, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 5.500lei. Pentru echivalenta in alta valuta decat leul se va tine cont de cursul lei/valuta comunicat de BNR din " a cincisprezecea zi inainte de data limita a depunerii ofertei "Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita a depunerii ofertelor. Daca ofertantul este IMM, indeplinind conditiile prevazute de Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, acesta poate depune garantia de participare in valoare de 50% din cuantumul precizat anterior, cu conditia atasarii documentelor doveditoare privind statutul de IMM prevazute de legislatia in vigoare. Garantia pentru participare se poate constitui astfel: ?prin ordin de plata in contul RO05RZBR0000060001536880 deschis la Raiffeisen Bank sucursala Sovata, sau ?printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formularul nr. 6) ori de o societate de asigurari, document care se va prezenta in original.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului, fara TVA.IMM vor constitui doar 50% din valoarea garantiei de buna executie. Modul de constituire a garantie de buna executie- un instrument de garantare emis de o socitate bancare, ori de o societate de asigurari, document care se va prezenta in original.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)Completarea Formularului nr.10, in original.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Completarea Formularului nr 11, in original.Persoanele din cadrul autoritatii contractante care detin functii de decizie sau care sunt direct implicate in organizarea procedurii de achizitie sunt urmatoarele: Seprodi Zoltan ? Director sucursalaSebestyen D. Jozsef ? Director tehnicDomokos Attila ? Director economicFodor Jozsef ? Mecanic sefAmbrus Ilona ? Sef birou achizitiiDuma Nagy Peter ? Receptioner achizitiiMoldovan Istvan ? sef sector extractiveDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in cerificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, sa prezinte documentul in original sau copie legalizata, in situatia in care acesta a fost prezentat in forma ?copie conform cu originalul?. Certificat de inregistrare in scopuri de TVA.Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autorizatia de comercializare, detinere, preparare exploziv conf. Legii Nr. 126/1995 art.8
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale: - Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 aniSe solicita prezentarea in copie a bilantului contabil corespunzator exercitiului financiarla 31.12.2012. vizat si inregistrat de organelle competente. Persoanele juridice straine vor prezenta bilantul contabil in copie, insotite de traducerea legalizata in limba romana a acestuiaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara in ultimii 3 ani.Ofertantii vor prezenta lista principalelor livrari de produse effectuate in ultimii 3 ani, calculate pana la data limita de depunere a ofertelor, continand valori, perioade de livrari, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. In cazul in care beneficiarul este un client privat, si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. ISO 9001:2008 sau "echivalent" si "alte documentedin care sa rezulte indeplinirea cerintei de calificare".Ofertantii vor prezenta cerificatul care atesta implementarea sistemului de manangement al calitatii., corespunzator obiectului procedurii de achizitie. In cazul in care ofertantul nu detine un certificate in acest sens, cerinta exprimata se va considera indeplinita prin prezentarea oricaror documente echivalente/probe sau dovezi, in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.10.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.09.2013 12:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer