Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie 4 autobuze destinate transportului de calatori


Detaliu pentru invitatia numarul 347378
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: TROLEIBUZUL S.A.
Numar invitatie: 347378/27.05.2013
Denumire contract: Achizitie 4 autobuze destinate transportului de calatori
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTROLEIBUZUL S.A.Cod fiscal: RO7613398, Adresa: str.Stramutati, nr.21bis, Dumbrava Rosie, Telefon: +40 0233234381/ +40 234382, Fax: +40 0233234041
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Decebal nr. 35, bl. I4, parter, Piatra Neamt, Romania, cod postal: 610076, telefon: +40 233232390, fax: +40 233232390
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BURSA ROMANA DE MARFURI TERMINAL PIATRA NEAMT, B-dul Decebal nr. 35, bl. I4, parter, Piatra Neamt, Romania, cod postal: 610076, telefon: +40 233232390, fax: +40 233232390
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie 4 autobuze destinate transportului de calatori
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie 4 autobuze destinate transportului de calatori
II.1.6) CPV: 34121100-2 - Autobuze publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 325, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 6500 lei: Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor Modul de constituire a garantiei pentru participarea : Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, in original; sau - Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO 37TREZ 4915069XXX007122? deschis la Trezoreria Municipiului Piatra Neamt; sau - Numerar depus la casieria centrala a institutiei. Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul BNR din ziua urmatoare publicarii anuntului de participare.In conformitate cu art. 278^1 alin (1) lit. a din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, astfel: ?(1) In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine/returna (avand in vedere prevederile art. 278 indice 1 alin. 4 din OUG 34/2006) contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 3.250, 00 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se poate constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA, pentru IMM-uri. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: garantia de buna executie se va contitui sub forma de Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original. (formular 10).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Ofertantul nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. - formularul nr.3 completat (Declaratia de eligibilitate) Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati si eventualele persoane care vor asigura sustinerea financiara si/sau tehnica, conform art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006 modificate prin Legea nr. 279/07.12.2011; Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. 2. Ofertantul nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. - formularul nr.4 completat (neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006) Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati si eventualele persoane care vor asigura sustinerea financiara si/sau tehnica, conform art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006 modificate prin Legea nr. 279/07.12.2011. Pentru terti - conform noilor modificari aduse OUG34/2006 prin L279/2011-art 19, 20- se solicita din declaratia conform art 181-art a, c indice1 si d;3. Declaratie ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?. Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul nr. 5).Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati;4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare (Formularul nr.6) .Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati / subcontractant / tert sustinator; Pentru completarea declaratiei - persoanele ce detin functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si furnizarea procedurii de atribuire : NASTASE ANA-NADIA- Director general, DUMITRASCU DIONISIE- Inginer sef transporturi, CHIRILA ADRIEAN- Contabil sef, ROSU ANA ROXANA- Consilier juridic, HARTAN MIHAIL- Inginer electroenergetica, VASILIU CALIN- Sef serviciu, TURA GHEORGHE- Sef serviciu. 5. Declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formularul nr. 7) 6. Certificat fiscal din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local. Certificatul se va prezenta in original/copie legalizata/ copie conforma cu originalul. 7. Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul general consolidat. Certificatul se va prezenta in original/copie legalizata/ copie conforma cu originalul. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original , copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator emis de catre ONRC trebuie sa fie actuale/reale la termenul limita de depunere a ofertelor.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Nota ? Inainte de comunicarea rezultatului procedurii, ofertantului castigator i se va solicita, pentru confirmare, certificat constatator in original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani .Ofertantul trebuie sa prezinte in copie, ultimul bilant contabil , vizat si inregistrat la Administratia Finantelor Publice sau alte documente doveditoare. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul de schimb mediu anual lei/euro comunicat de BNR (www.bnr.ro/Cursul-de-schimb-3544.aspx)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Se solicita ca cerinta minima de calificare demonstrarea furnizarii de produse similare, in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), in baza a cel putin un contract in valoare de minim 250.000 lei fara TVA. Standarde de asigurarea calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent la ofertant.Ofertantul trebuie sa prezintecertificate, emise de organisme independente, prin care sa seateste faptul ca respecta standardele de asigurare a calitatii sau certificate echivalente emise de organisme nationale /internationale de certificare/ acreditare valabile la data limita de depunere a ofertelor sau probe/ dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii., Standarde de protectie a mediului ISO 14001:2005 sau echivalent la ofertant.Ofertantul trebuie sa prezintecertificate, emise de organisme independente, prin care sa seateste faptul ca respecta anumite standarde de protectie a mediului sau certificate echivalente emise de organism nationale/ internationale de certificare/ acreditare valabile la data limita de depunere a ofertelor sau probe/ dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.05.2013 09:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer