Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie 4 autoturisme in leasing financiar pe 3 ani


Detaliu pentru invitatia numarul 322277
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Politia Locala Iasi
Numar invitatie: 322277/20.03.2012
Denumire contract: Achizitie 4 autoturisme in leasing financiar pe 3 ani
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPolitia Locala IasiCod fiscal: 18258941, Adresa: STR.BUCIUM NR. 30, Iasi, Telefon: 0232231608, Fax: 0232231608
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.BUCIUM NR. 30, Iasi, Romania, cod postal: 700266, telefon: +40 0232231608, fax: +40 0232231608, persoana de contact: Liviu Hliboceanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Politia Locala Iasi, Str. Bucium nr. 30
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie 4 autoturisme in leasing financiar pe 3 ani
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie 4 autoturisme pentru misiuni de patrulare si interventie pe raza municipiului Iasi, in leasing financiar pe 3 ani.
II.1.6) CPV: 34110000-1 - Autoturisme (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 205, 630 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui astfel: ? scrisoare de garantie pentru participare, emisa in favoarea autoritatii contractante; Scrisoarea de garantie bancara pentru participare va fi eliberata de o banca din Romania sau de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania;? prin viramentin contul de garantii al autoritatii contractante, respectiv RO13TREZ4065006XXX009378, deschis la TREZORERIA IASI printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;? in numerar la casieria autoritatii contractante.Se va mentiona Garantie de participare la licitatie pentru achizitia publica a 4 autoturismeprin leasing financiar.Garantia de participare este de 4000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie = 7% din valoarea contractului fara TVA se va constitui cu Scrisoare de garantie emisa de o institutie financiarasau retineri succesive din plata facturilor emise pe durata leasingului. Ofertantul castigator va deschide un cont la Trezoreria Iasi infavoarea Politiei Locale Iasi in care se va varsa in maxim 14 zile de la semnarea contractului o suma echivalenta cu 0, 5% din valoarea fara TVA acontractului. Autoritatea contractanta va alimenta contul cu suma retinuta din plata fiecarei facturi. Contul deschis la Trezorerie este purtatorde dobanda.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Formular A2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de Art. 181 din OUG 34/2006- Formular B3. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre Bugetul de stat si bugetul asigurarilor sociale de stat eliberat de catre DGFP din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scandente in luna anterioara celei in care depune oferta.4. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local emis de autoritatea locala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.5. Certificat de participare cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010 - Formular 216. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de Art. 691 din OUG 34/2006 - Formular 20, Persoane din cadrul Politiei Locale Iasi fata de care se va raporta ofertantul cu privire la situatiile de incompatibilitate prevazute de Art.691 din OUG 34/2006 sunt: Director executiv - Alexandru Hordila, Director executiv adjunct - Aurel Harabula, Sef serv Logistic - Administrativ - Liviu Hliboceanu, Sef Serv. Financiar - Irina Palimariciuc Documente ce dovedesc inregistrareaa) Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langaTribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al operatorului economic candidat corespunde obiectului procedurii;b)Pentru persoane juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenentaprofesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident. (documentul se va prezenta in originalsau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotita de semnatura si stampila in original, anexandu-se sitraducerea autorizata in limba romana)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 30.06.2011 vizat de ANAFsau Balanta de verificare la 31.12.2011, Declaratie privind cifra de afaceri pentru ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara - lista principalelor livrari similare din ultimii 3 ani.Se va prezenta Formularul C1 si Anexa reprezentand Listaprincipalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani., Declaratie privind efectivele de personal.Se vor prezenta resursele tehnice proprii, inchiriate, aleasociatilor, sustinatorilor sau subcontractantilor (punct de lucrusocieate de leasing, unitate de service / unitate mobila deinterventie - autorizata RAR pentru toata gama de interventii).Se va completa Formularul E si Anexa din Sectiunea Formulare, Se va prezenta Autorizarea RAR (in termen de valabilitate) aunitatii de service, pentru toata gama de interventii aferentamarcii ofertate - in copie., Declaratie privind resursele tehnice angajate in executia contractului defurnizare.Se vor prezenta resursele tehnice proprii, inchiriate, aleasociatilor, sustinatorilor sau subcontractantilor (punct de lucrusocieate de leasing, unitate de service / unitate mobila deinterventie - autorizata RAR pentru toata gama de interventii).Se va completa Formularul E si Anexa din Sectiunea Formulare, Se va prezenta Autorizarea RAR (in termen de valabilitate) aunitatii de service, pentru toata gama de interventii aferentamarcii ofertate - in copie., Declaratie privind subcontractanti.Se va prezenta formularul D din sectiunea Formulare.In cazul in care nu sunt subcontractanti se va prezentaFormularul cu mentiunea ?NU ESTE CAZUL?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe site-ul www.e-licitatie.ro sau de la sediul Politiei Locale Iasi, str. Bucium nr. 30
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2012 09:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer