Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie a cantitatilor de 3.600 litri benzina fara plumb si 4.992 litri motorina euro EN 590 pe baza de carduri


Detaliu pentru invitatia numarul 323079
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL DE JANDARMI JUDETEAN SATU MARE
Numar invitatie: 323079/30.03.2012
Denumire contract: achizitie a cantitatilor de 3.600 litri benzina fara plumb si 4.992 litri motorina euro EN 590 pe baza de carduri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE JANDARMI JUDETEAN SATU MARECod fiscal: 4481144, Adresa: Satu Mare, str. Ecaterina Teodoroiu, nr.1, Satu Mare, Telefon: 0261/769760, Fax: 0261/769780
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP la adresa www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie a cantitatilor de 3.600 litri benzina fara plumb si 4.992 litri motorina euro EN 590 pe baza de carduri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie a cantitatilor de 3.600 litri benzina fara plumb si 4.992 litri motorina euro EN 590 pe baza de carduri cu livrare la statiile furnizorului sau la reprezentantii autorizati ai acestuia, aflate in municipiul Satu Mare, municipiul Carei, oras Negresti Oas, orasul Tasnad si pe teritoriul tarii
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 40, 322 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 806, 00 LEI.Termenul de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Mod de constituire: 1.Virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care sa prezinte in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.2. Prin ordin de plata sau a unei file CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contulRO02TREZ5465005XXX000170, deschis la Trezoreria SATU MARE, in original sau copie legalizata. Se va completa Formularul nr. 11. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare si a garantiei de buna executie cu 50% va prezenta Formularul nr. 8 pentru garantie, o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Lege 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.- urilor.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art.88 din H.G. 925/2006.NOTA: Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii ofertelor, de dovada constituirii garantiei pentru participare, in cuantumul si forma solicitate, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor si returnate nedeschise, de catre comisia de evaluare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare de produse: 5% din valoarea contractului de furnizare de produse - fara TVA.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie se va face respectand art.90 din H.G. nr. 925/2006 precum si prevederile art. G.H 1045/2011.Se ca completa Formularul nr. 19, din cadrul documentatiei de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. Declaratia pe proprie raspundere privind eligibilitatea se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12A).2. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2066 se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12B).3. Declaratia privind calitatea de participant la procedura se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12C).4. Certificat de participare cu oferta independenta confor. Ordin presedinte A.N.R.M.A.P. nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului la licitatii cu oferta independenta. Se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire ? Formular nr. 75. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea Nr.337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire Formular nr. 3. Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Colonel Avram Gheorghe - Inspector Sef;Colonel Ghetea Dorel - Prim Adjunct;Colonel Leucuta Radu -Presedinte comisie de evaluare;Locotenent colonel Sefer Gheorghe -membru comisie evaluare;Locotenent colonel Popa Ovidiu -membru comisie evaluare;M.M. cls.I Rozs Gheorghe - membru comisie evaluare;Plt. adj. Cret Florica -membru comisie evaluare;Plt. maj.Bontescu Cristian - secretar comisie evaluare;6. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara cele in care se depun ofertele.7.Certificat de taxe si impozite locale (datorii le bugetele locale) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (ONRC) , eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de sedinta de deschidere a ofertelor, din care sa rezulte: obiectul de activitate al operatorului economic, faptul ca nu suntinscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006, privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Ofertantul clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va fi solicitat sa prezinte documentul pentru conformitate in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale a candidatului , ofertantului care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani financiari, fara a fi luat in considerare anul in curs.Media cifrei de afaceri trebuie sa fie de minim 80.000, 00 LEI.Nota: In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii 3 ani financiari incheiati
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.2. Certificate sau alte documente care atesta conformitatea produselor.3. Lista statiilor de distributie. Certificarea sistemului calitatiiCertificat ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.03.2012 08:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer