Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie a doua maturatori second hand pentru trotuare si alei


Detaliu pentru invitatia numarul 327692
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: S.C. SALUBRITATE, LUCRARI DE CONSTRUCTII SI INSTALATII, ALTE SERVICII S.A
Numar invitatie: 327692/24.05.2012
Denumire contract: Achizitie a doua maturatori second hand pentrutrotuare si alei
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C. SALUBRITATE, LUCRARI DE CONSTRUCTII SI INSTALATII, ALTE SERVICII S.ACod fiscal: 23503516, Adresa: str. Grivitei nr. 8A, Campia Turzii, Telefon: +40 0374014779, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Grivitei nr. 8A, Campia Turzii, Romania, cod postal: 405100, fax: +40 264365770, persoana de contact: SC SLCIAS SA, strada Grivitei nr.8A, Campia Turzii, judetul Cluj
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Grivitei nr. 8A, Campia Turzii, Romania, cod postal: 405100, fax: +40 264365770, persoana de contact: SC SLCIAS SA, strada Grivitei nr.8A, Campia Turzii, judetul Cluj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie a doua maturatori second hand pentrutrotuare si alei
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se doreste achizitionarea a doua maturatori autopropulsate second hand pentru maturarea trotuarelor si aleilor din municipiul Campia Turzii.
II.1.6) CPV: 34144430-1 - Vehicule de curatare a strazilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 56, 451.61 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garant. de particip. se constituie prin vir. bancar sau instr. de garantare emis in condit. legii de o soc. bancara ori de o soc. de asig., prez. in original, in cuantum de 1100 RON.Per. de valab. a garantiei de part. este de 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Daca ofert. este IMM, indeplinind cond. prevazute de L346/2004, modificata si complet.prin O.G.nr.276/2006, acesta poate depune garantia de particip. in valoare de 50%din cuantumul precizat anterior.Dovada calitatii de IMM se va face prin prezentarea Decl. privind incadrarea intrepr. in categ. intrepr. mici si mijlocii, conform modelului de formular.Ofertantul pierde garantia de particip., cand se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia, b)oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul de achiz. publica in perioada de valabilitate a ofertei.Instr. de garantare trebuie: sa fie prezentat in original, sa contina in clar denumirea autorit. contract.in favoarea careia s-a constituit, sa faca referire expresa la procedura organiazata, sa fie constituit in cuantumul sumei fixe precizata in D.A., sa prevada modul de executare a platii garantiei. In masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, aut. contr. va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare; b) intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei; c) intre 4.200.001 lei si 42.000.000 lei inclusiv - 7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei; d) intre 42.000.001 lei si 420.000.000 lei inclusiv - 11.760 lei + 0, 001% din ceea ce depaseste 42.000.001 lei; e) intre 420.000.001 lei si 4.200.000.000 lei inclusiv - 15.540 lei + 0, 0001% din ceea ce depaseste 420.000.001 lei; f) peste 4.200.000.001 lei - 19.320 lei + 0, 00001% din ceea ce depaseste 4.200.000.001 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateI)Declaratii privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006- cerinta obligatorie: prezentarea declaratiei in conformitate cu formularul 12AII)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 litera a0, litera c)" si litera d)din O.U.G. nr.34/2006 - cerinta obligatorie: prezentarea declaratiei in conformitate cu formularul 12 BIII)Certificatul de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei care se depun oferteleIV)Certificatul de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei care se depun oferteleV)Certificatele solicitate se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul"VI)Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 69 din O.U.G. nr.34/2006 sunt nominalizate din partea autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Adrian Mischian - director, Rodica Rad - contabil sef, Catalin Vasie-consilier juridic, Nicolae Bucsa-sef birou tehnic, Ioan Turean - sef serviciu productieVII)Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - cerinta obligatorie, Prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului ANRMAP nr. 314/2010(Formular nr.5)VIII)Decl.privind neinc. in prev.art.69^1din OUG 34/2006 Cerinta obligatorie-Pentru persoane juridice/fizice romane: 1.Prezentare Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic are ca obiect de activitate producerea/comercializarea produselor care fac obiectul achizitiei, valabil la depunerii ofertelor. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc trebuie sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copieNota: certificatul constatator este valabil in original, copie legalizata, Cerinta obligatorie -Pentru persoane juridice/fizice strainePrezentare traduceri in limba romana, legalizate, a documentelor emise de institutia autorizata a tarii de origine pentru evidenta operatorilor economici referitoare la inregistrarea ofertantului din care sa reiese ca operatorul economic este inregistrat, iar in obiectul de activitate are prevazut producerea/ comercializarea produselor ce fac obiectul achizitiei, valabile la data primirii ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil-cerinta obligatorieFisa de informatii generale -cerinta obligatorieCifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoareacontractului in suma de 56451, 61 RON Completare formular, cerinta
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade, beneficiari , indiferent daca acestia sunt autoritati contactante sau client privat, -Certificate sau documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar-cerinta obligatorie, conform modelului privind lista principalelor livraride produse Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului daca beneficiarul este client privat si din anumite motive obiective nu se poate obtine o confirmare din partea acestuia - cerinta obligatorieDescrieri si sau fotografii, a caror autencitate trebuie sa fie demonstrata in cazul in care se solicita acest lucru de catre autoritatea contractanta-cerinta obligatorie
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara -Oferta cu cel mai mic pret i se acorda 60 de puncte.Se noteaza acest pret cu Vmin.Pentru celelate oferte, numarul de puncte obtinute pentru pret (Pn) se va calcula cu formula: Pn=(Vmin/Vn)x60, in care Vmin reprezinta cel mai mic pret din ofertele prezentate.Vn reprezinta pretul ofertei caruia i se calculeaza punctajul corespunzator pretului
ore de functionare
30
Descriere: Numarul maxim de ore de functionareacceptat este de 5000 ore.Celui mai mic numar de ore de functionarese acorda 30 de puncte.Se noteaza acest termen cu Omax.Pentru celelalte oferte numarul de puncte obtinute pentru orele de functionare (Tm) se va calcula cu formula Tm=(Omax/Om)x30, in care Omax reprezinta oferta cu cele mai putine ore de functionare.Om reprezinta numarul de ore de functionare al ofertei careia i se va calcula punctajul
vechime utilaj
10
Descriere: Vechimea maxima acceptata este de 5 ani.Utilajul cu vechimea cea mai mica i se va acorda 10 puncte.Se noteaza acest termen cu Vu.Pentru celelalte oferte numarul de puncte (Vu) se va calcula cu formula: Vu=(Vumax/Vumin)x10, in care Vumax reprezinta utilajul cu vechimea cea mai mica.Vumin reprezinta oferta careia i se calculeaza punctajul.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2012 10:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer