Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie a unei autobasculante cu bena basculabila


Detaliu pentru invitatia numarul 351676
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia de Salubritate
Numar invitatie: 351676/01.08.2013
Denumire contract: Achizitie a unei autobasculante cu bena basculabila
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia de SalubritateCod fiscal: 23922875, Adresa: str. Radu de la Afumati, Targoviste, Telefon: 0245/216995, Fax: 0245/216995
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Radu de la Afumati, Targoviste, Romania, cod postal: 130056, telefon: +40 245216995, fax: +40 245216995, persoana de contact: Patrascu Nicoleta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Directiei de Salubritate, strada Radu de la Afumati, nr.7, localitatea Targoviste, judetul Dambovita .
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii salubrizare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie a unei autobasculante cu bena basculabila
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea unei autobasaculante cu bena basculabila, cabina simpla fara pat, cu doua locuri(sofer + copilot) .
II.1.6) CPV: 34142300-7 - Autobasculante (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 241, 935 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 4838, 70 lei .Garantia de participare nu poate fi constituita de subcontractanti.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare pentru oferta depusa se va prezenta cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Data la cere se face echivalenta leu/euro este 29.05.2013, la cursul de schimb BNR.In cazul ofertantilor din categoria IMM(facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50 % Modul de constituire a garantiei de participare: 1.Virament bancar catre TREZORERIA Targoviste, in contul RO22TREZ 27124740 220X XXXX, beneficiar Directia de Salubritate. 2.Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/ asigurari, in original. Garantia trebuie sa fie irevocabila si constituita conform art.86 din HG 925/2006.Potrivit prevederilor art. 278 indice 1 alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006 si pentru art 278 indice 1 alin 2 din aceeasi ordonanta, suma de 2420 lei. Nerespectarea obligatiei de a prezenta garantia de participare in forma solicitata mai susatrage dupa sine respingerea ofertei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul 12.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006-Completare Formular 23.Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale ) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.4.Certificat de participare la cerere de oferte cu oferta independenta5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura6.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare .Pesoanele cu functie de decizie cu privire la organizarea , derularea si finalizarea procedurii : - jr. Badea Danut- DirectorEc Mihai Elena-Contabil sefJr. Patrascu Nicoleta- achizitii publiceing. Nicoara Iosif- Compartiment Mecanizare 1Certificat constatator (original, copie legalizata sau copie lizibila, cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea ?in conformitate cu originalul?) emis de Oficiul Registrul Comertului de pe linga Tribunalul Teritorial, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului. Ofertantul clasat pe primul loc, trebuie sa prezinte pentru pentru conformitatedocumentul in original sau copie legalizata (certificatul constatator).2. Pentru persoane juridice/fizice straine ? Documete edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisei de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri globala.Bilantul contabil la 31.12.2012 vizat si inregistrat de organele competentePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: SR EN ISO 9001/2008 sau certificate echivalente, emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.08.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.07.2013 13:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer