Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie acumulatori, anvelope si alte articole conexe


Detaliu pentru invitatia numarul 129502
Autoritate contractanta
Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta Porolissum al judetului Salaj
Cod de identificare fiscala: 4494667
Adresa: Zalau, b-dul Mihai Viteazul nr. 57, Zalau
Telefon: 0260611212
Fax: 0260615620
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie acumulatori, anvelope si alte articole conexe
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 31431000-6 - Acumulatori cu placi de plumb si acid sulfuric (Rev.1)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitie acumulatori, anvelope si alte articole
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 03.04.2008 20:01
Data limita de depunere a ofertelor: 10.04.2008 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta "Porolissum" Salaj, B-dul Mihai Viteayu, nr.57, loc. Zalau, cod 450025, jud. Salaj
Data si ora deschiderii ofertelor: 10.04.2008 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta "Porolissum" Salaj, B-dul Mihai Viteayu, nr.57, loc. Zalau, cod 450025, jud. Salaj
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
a.Situatia personala a candidatului sau a ofertantului?criteriul de calificare impus: vor fi calificati ofertantii care nu se încadreaza în prevederile art. 180 si 181 din O.u.G. 34/2006.b.Capacitatea de exercitarea activitatii profesionale: criteriul de calificare impus?vor fi calificati ofertantii care dovedesc o forma de înregistrare conform prevederilor legale si au în domeniul de activitate fabricarea si/sau comercializarea produselor care fac obiectul procedurii.c.Situatia economica si financiara: cerintele minime sunt? fisa de informatii generale.d.Capacitatea tehnica si/sau profesionala: cerinta minima impusa este prezentarea urmatorelor documente: autorizarea pentru livrarea produselor;Propunerea tehnica.
1.in baza solicitarii scrise, direct de la sediul ISU Salaj, contracost 20 lei2.prin accesare din SEAP-gratuit
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer