Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie acumulatori auto


Detaliu pentru invitatia numarul 331398
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta "Dealu Spirii" al Municipiului Bucuresti
Numar invitatie: 331398/10.07.2012
Denumire contract: achizitie acumulatori auto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul pentru Situatii de Urgenta "Dealu Spirii" al Municipiului BucurestiCod fiscal: 4221047, Adresa: Calea 13 Septembrie 135 sector 5, Bucuresti, Telefon: 3166171, Fax: 3166171
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie acumulatori auto
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie de acumulatori auto conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 31431000-6 - Acumulatori cu placi de plumb si acid sulfuric (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 152, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in suma de 3054 lei.Se accepta garantie in cuantum de 50% din valoarea solicitata pentru intreprinderile mici si mijlocii.Per.de valab.a garantiei de participare este de 30 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de constituire: -virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si cel putin pentru perioada de valabilitate a ofertei; -ordin de plata in contul aut.contractante RO64TREZ7055005XXX000157 TREZORERIA sector 5, Bucuresti sau a unei file cec , cu conditia confirmarii acestora de catre banca autoritatii contractante pana la data deschiderii ofertelor ; -dep.la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar In orice sit., dovada constituirii gar.de partic.trebuie sa fie prezentata(si, dupa caz, confirmata de banca autoritatii contractante ) cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Garantia trebuie sa fie irevocabila. In cazul formularii unei contestatii in cadrul procedurii de atribuire de catre ofertanti, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului 1% din aceasta valoare (conf. art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare).
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in cuantum de 10% din valoarea contractului subsecvent fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care devine anexa la contract.Garantia de buna executie va fi exprimata in lei.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie se stabileste in contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;
- Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata. Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta cf.Ord.ANRMAP 314/2010. Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante privind procedura de atribuire: Dudus Stelian, Birsan Odeta, Dorcescu Liviu, Stan Gheorghe, Radu Anca, Vlad Marian, Darescu Catalin;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006; Certificat constatator emis de ONRC, din care sa rezulte obiectul de activitate ? furnizarea produselor ce fac obiectul procedurii de achizitie;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens care sa ateste conformitatea produselor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.07.2012 13:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer