Achizitie publica - Achizitie aeroterme pentru incalzire functionand cu apa calda
Detaliu pentru invitatia numarul 338457
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338457/30.10.2012
Denumire contract: Achizitie aeroterme pentru incalzire functionand cu apa calda
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Comerciala de Producere a Energiei Electrice si Termice "Electrocentrale Paroseni" SACod fiscal: RO 28835451, Adresa: Str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, Vulcan, Telefon: +40 254572134-372, Fax: +40 254570481
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, Vulcan, Romania, cod postal: 336250, telefon: +40 254572134, fax: +40 254570481, persoana de contact: Serviciul achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC Electrocentrale Paroseni SA din Vulcan , str. Paroseni, nr.20, jud Hunedoara.La deschidere pot participa reprezentanti legali ai ofertantilor sau imputerniciti ai acestora.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie aeroterme pentru incalzire functionand cu apa calda
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor achizitiona aeroterme care vor functiona cu apa calda, pentru realizarea incalzirii corespunzatoare a incaperilor aferente Sectiei Exploatare Chimica, in cantitatile si cu specificatiile din caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 42512000-8 - Instalatii de climatizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 136, 538 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 2730, 76 lei. Perioada de valabilitate: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modalitatea de constituire: in oricare dintre formele prevazute la art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. IMM-urile vor constitui garantia de participare in cuantum de 50% din valoare.Restituirea garantiei de participare se va efectua in conditiile prevazute la art. 88 din HG925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Retinerea se va efectua in conditiile prevazute de: - art. 87 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- art. 278 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia, in cuantum de 1365, 38 lei .
Garantie de buna executie
Cuantum 10% (5% pentru I.M.M.-uri) din pretul contractului fara TVA a fiecarui contract subsecvent. Modalitatea de constituire conformprevederilor art 89 alin.(2) din HG nr 925/2006prin oricare dintre formele de la articolul 90 alin.(1)-(3) din HG nr 925/2006, tinand cont si de prevederile HG 1045/2011. Garantia de buna executie va fi eliberata/ restituita in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului, daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Se va prezenta declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular 12A). Declaratia se va prezenta si pentru tertul sustinator si pentru fiecare asociat in cazul unei asocieri, daca este cazul. - Se va prezenta declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular 12B). Declaratia se va prezenta si pentru tertul sustinator pentru neincadrarea in prev art 181 lit. a), lit. c1) si lit .d) din OUG nr. 34 2006, daca e cazul. In ceea ce privesteindeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la taxele locale se vor prezenta ca documente edificatoare: a)certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local.Certificatele mentionate la pct. a) si b) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot depune astfel: -cele intocmite de ofertant cu scopul participarii la procedura de achizitie, in original, conform art 5, alin.3 din Ordinul 509/20011 al ANRMAP -in oricare din formele: original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? acele documente emise de alte organisme /autoritati conf. art. 5, alin 1 din Ordinul 509/2011 al ANRMAP.- Se va prezenta certificatul de participare cu oferta independenta - conform Ordinului ANRMAP 314/2010 (Formular 3). Certificatul se va prezenta pentru fiecare asociat in cazul unei asocieri, daca este cazul .- Se va prezenta declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691din OUG nr. 34/2006, (Formular 4). Declaratia se va prezenta atat de catre subcontractant si de tertul sustinator cat si de ofertantul asociat, daca este cazul.In vederea completarii declaratiei precizam ca persoanele ce detin functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba /semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv cele care aproba bugetul din cadrul autoritatii contractante sunt : Director General ? Doru Visan, Director Economic ? Ioana Arvunescu, Director Exploatare ? Dragos Diaconu, Director Tehnic ? Eduard Schmidt, Director Comercial ? Eduard Mija, Sef Serviciu Investitii ?Eugen Gache, Sef Serviciu Tehnic Exploatare ?Tradnik Rudolf, Sef Birou juridic ?Paciu Gabrielasi Sef Serviciu Achizitii Publice ? Cristina Pardos Schmidt.-Se va prezenta declaratia privind calitatea de participant la procedura de achizitie (Formular 5).- Pentru a se dovedi statutul de IMM este obligatoriu sa se prezinte declaratia pe propria raspundere completata conform prevederilor Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare cu privire la stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii. Declaratia se va prezenta in original. - Persoane fizice/juridice romane: Se va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN pentru executia si livrarea produselor care fac obiectul acordului cadru. In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat. Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea certificatului constatator emis de ORC in original/copie legalizata. - Persoane fizice/juridice straine: Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedesca o forma de inregistrare/atestare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, fiind traduse in limba romana/traducere autorizata si legalizata. In caz de asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte documentele edificatoare.Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot depune in oricare din formele: original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila ofertantului. Participarea la procedura este permisa tuturor operatorilor economici, indiferent de nationalitate, atat persoane fizice autorizate, cat si persoane juridice. Toate documentele solicitate in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare vor fi in limba romana. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 : Listaprincipalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiari.Cerinta minima : Ofertantul sa faca dovada ca a livrat in ultimii 3 ani produse similare care sa fi respectat toate cerintele din caietul de sarcini (parametrii similari, intr-o gama de ± 10% fata de cerintele caietului de sarcini) Se vor prezenta recomandari/certificari de buna executiedin partea beneficiarului., Cerinta nr. 2 : Informatii privind subcontractantii Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantii vor incheia contracte cu furnizorul produselor, inainte de incheierea contractului aferent procedurii si in aceleasi conditii in care acesta va semna contractul cu autoritatea contractanta. Ofertantii vor face dovada ca au implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu cerintele din standardul ISO 9001 pentru domeniul ce face obiectul contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit, prin descarcarea fisierelor atasate prezentei invitatii.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.10.2012 13:49