Achizitie publica - Achizitie agregate
Detaliu pentru invitatia numarul 344555
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344555/01.04.2013
Denumire contract: Achizitie agregate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRAREA DOMENIULUI PUBLIC SI PRIVAT CAMPULUNGCod fiscal: 17100861, Adresa: Strada MAIOR GALDAU nr.9, Campulung, Telefon: +40 248530040, Fax: +40 248530040
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada MAIOR GALDAU nr.9, Campulung, Romania, cod postal: 115100, telefon: +40 248530040, fax: +40 248530040, persoana de contact: Tutea Adrian-Ionut
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul S.P.A.D.P.P., Strada MAIOR GALDAU nr.9, Campulung, jud. Arges
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie agregate
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie agregate: - nisip natural sort 0 - 4 mm.;
- pietris concasat sort 4 - 8 mm.- pietris natural sort 8 - 16 mm.;
II.1.6) CPV: 14210000-6 - Pietris, nisip, piatra concasata si agregate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 300, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
5000 leiSe poate constitui prin: - scrisoare de garantie bancara (se va prezenta in original) conform Formularului 8. Scrisoarea de garantie bancara trebuie: · Sa fie prezentata in original si anexata/atasata la coletul cu oferta;· Sa faca referire expresa la procedura de cerere de oferte pentru atribuirea contractului de , , Achizitia agregate?· Sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit: SERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRAREA DOMENIULUI PUBLIC SI PRIVAT CAMPULUNG· Sa contina valoarea garantiei de participare care sa corespunda cu cea solicitata prin fisa de date;· Sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, respectiv 30 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor;· Sa contina parafa lizibila a bancii emitente si semnatura autorizata;· Sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta.- Ordin de plata in contul : RO89TREZ0475006XXX001265 deschis la Trezoreria Campulung, jud. Arges, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor. Cod fiscal 17100861.- orice alta modalitate, conform legisatiei in vigoare a) In cazul asociatiilor, garantia de participare poate fi constituita de catre unul sau mai multi asociati. b) Garantia de participare nu poate sa fie constituita de catre subcontractanti.Pentru operatorii economici care constituie garantia de participare in euro sau in alta valuta, echivalenta in lei se va face la cursul oficial al BNR valabil din data de 01.04.2013.Contestatarului caruia i-a fost respinsa contestatia ca find nefondata de catre C.N.S.C.suma calculata conform prevederilor art. 278 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, se va retine.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractuluiModalitati de constituire a garantiei de buna executie a contractului: - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, intr-un cont deschis de ofertantul declarat castigator laTrezorerie si pus la dispozitia Autoritatii Contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in acest cont este de 0, 5% din pretul contractului, in termen de 15 zile de la semnarea contractului de ambele parti, sub anctiunea rezilierii acestuia.- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 din H.G. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Completarea si prezentarea Formularului nr.3 - ?Declaratie privind eligibilitatea? din cadrul ?Sectiunii Formulare?.Nota: Conform art. 180 din OUG 34/2006 ? autoritatea contractanta va exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotarare definitava a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte aceste documente.2.Completarea si prezentarea Formularului nr. 5 -?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006? din cadrul ?Sectiunii Formulare?. Incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din OUG nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.3. PrezentareaCertificatului de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice. Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. (Original / Copie legalizata / Copie ?Conform cu originalul?)4. PrezentareaCertificatului de atestare fiscala pentru persoane juridice, privind impozitele si taxele locale, eliberat de Autoritatile Publice Locale. Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (Original / Copie legalizata / Copie ?Conform cu originalul?)Acest certificat se solicita pentru punctul/puntele de lucru care este/sunt implicat/e in derularea contractului .5. - Declaratie privind calitatea de participant la procedura . Se va prezentaFormularul nr.7 din cadrul " Sectiunii Formulare .6. - Ofertantul va prezenta declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?. Se va prezentaFormularul nr.9 din cadrul " Sectiunii Formulare Nota: a. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse, respectivele oferte fiind considerate inacceptabile;b. In cazul existentei punctelor de lucru, operatorii economici au obligatia de a prezenta certificate eliberate de Autoritatiile publice locale pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului; c. Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2013.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.d) Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte aceste documente.7. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 alin. 1 din O.U.G. nr. 34/2006 . Se va prezentaFormularul nr.13 din cadrul " Sectiunii Formulare .Persoane din cadrul autoritatii cu functie de decizie in ceea ce priveste procedura de atribuire: - Director: Popescu Liviu-Daniel;
- Sef Serviciu: Stoica Mirela-Cristina- Sef Serviciu: Mitu Valentin;
- Sef Formatie: Radulescu Mihai- Contabil: Radu Cristina;
- Subinginer: Balaceanu Olguta. Prezentarea in original sau copie legalizata sau copie ?Conform cu originalul? a Certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate, in raza caruia este situat sediul ofertantului, informatii care sunt reale/actuale ladata limita de depunere a ofertei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentare cifrei de afaceri pentru ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari din ultimii 3 ani.Ofertantul va prezenta obligatoriu declaratia de conformitate a produselor livrate insotite de raportul de incercare emis de un laborator autorizat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.04.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.04.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.03.2013 08:31