Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie agregate rau si agregate cariera


Detaliu pentru invitatia numarul 352138
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UTILITATI PUBLICE-GOSPODARIA COMUNALA SRL
Numar invitatie: 352138/07.08.2013
Denumire contract: Achizitie agregate rau si agregate cariera
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUTILITATI PUBLICE-GOSPODARIA COMUNALA SRLCod fiscal: RO 30860945, Adresa: str.Prelungirea Seimeni nr.25 camera 1, Cernavoda, Telefon: +40 241487161, Fax: +40 241487161
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Prelungirea Seimeni nr.25 camera 1, Cernavoda, Romania, cod postal: 905200, telefon: +40 241487161, fax: +40 241487
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Prelungirea Seimeni nr.25 camera 1, Cernavoda, Romania, cod postal: 905200, telefon: +40 241487161, fax: +40 241487
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie agregate rau si agregate cariera
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LOT 1piatra sparta amestec 25-63 mm=minim-3000 to, pana la data de 31.12.2013-maxim-5000 to, pana la 30.04.2014piatra sparta (split) sort 8-16 mm=minim-500 to pana la data de 31.12.2013-maxim-1500 to, pana la data de 30.04.2014Pentru Lotul=1 valoarea estimata minima=154000 lei-valoarea estimata maxima=286000 leiLOT 2nisip sortat si spalat 0-3 mm=minim 300 to, pana la data de 31.12.2013-maxim-600 to, pana la data de 30.04.2014, nisip sortat si spalat 3-7 mm=minim 200 to, pana la data de 31.12.2013-maxim-400 to, pana la data de 30.04.2014nisip natural=minim-500 to, pana la data de 31.12.2013-maxim 1000 to, pana la data de 30.04.2014pietris 8-16 mm=minim-250 to, pana la data de 31.12.2013-maxim-500 to, pana la data de 30.04.2014Pentru Lotul =2 valoarea estimata minima =45250 lei-valoarea estimata maxima=90500Valoarea totala estimata minima-199250 lei, a intervalului va reprezenta valoarea estimata pana la data de 31.12.2013, iar valoarea totala maxima-376500 lei , va reprezenta valoarea estimata globala, ce cuprinde si valoarea suplimentarilor.Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri, in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.Optiuni: lot 1 =val.est.min154000 lei-val.max.=286000 leilot 2= val.est.min 45250 lei-val.max=90500 lei
II.1.6) CPV: 14212300-3 - Piatra de cariera si concasata (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 199, 250 - 376, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 3080 lei pentru lotul 1 si 905 lei pentru lotul2Perioada de valabilitate a garan?iei de participare: 90 de zile (de la data limita de depunere a ofertelor).Modalitatea de constituire: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Contul bancar al AC in care se poate vira garantia de participare este RO97BRDE140SV16336561400, deschis la BRD Cernavoda. CUI 30860945Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.In eventualitatea unei contestatii respinse de C.N.S.C. se retine din garantia de participare aplicand in cazul lotului a carui valoare estimata pana la 31.12.2013 depaseste pragul prevazut de art.19 din OUG 34/2006, conform art.278 indice 1 alin.1 lit.a si alin.2 din OUG.34/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elorSe permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? avand in vedere art.5 alin.3 din Ordinul Presedintelui ANRMAP nr.509/20111.Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Declaratie de eligibilitate). Se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Se solicita prezentarea cazierului fiscal si a cazierului judiciar al operatorului economic (firma) si pentru administratorii si actionarii sau asociatii operatorului economic.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va depune si de catre tertul sustinator, daca este cazul, pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura.4. Se solicita prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta? ? conform Ordinului nr.314/2010.5.Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul? mentionandca declaratia privind neincadrarea in sit. Prev. la art.69 indice 1 se prezinta de ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator.Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: -. ZLATE NICOLAE ? Director General-. CILEAGA MARGARETA - Sefbirou buget-contabilitate-. CADIU MARIN-Consilier-Juridic-.RUPESAC ELENA, -presedinte comisie evaluare oferte-. GARABA NELU ? membru comisie evaluare.PEIU RUXANDA - membru comisie evaluare oferte-. TIRTARA AURICA- membru comisie evaluare oferte-.CILEAGA ANDREI, membru comisie evaluare oferte , -. BANU MARIN - membru supleant comisie evaluare oferte-. SAVOIU MARIAN-membru supleant comisie evaluare oferteCertificate fiscale privind indeplinierea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat si bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se solicita numai pentru punctul de lucru/sediul implicat in derularea contractului. Informatiinecesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor men?ionate: Se permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.1.Informatiile cuprinse in certificatulconstatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor?2. Declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM-urilor (daca este cazul).Autoritatea contractanta aplica prevederile Legii nr.346/2004, privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantii cu statut de IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie.Pentru Persoane juridice / fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informa?ii ?i/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor men?ionate, Fisa de informatii generale in care se precizeaza cifra de afaceri.In vederea indeplinirii cerintei se solicita prezentarea bilanturilor contabile depuse si inregistrate la organismele competente pentru ultimii 3 ani(2010, 2011, 2012)Se accepta ?i prezentarea altor documente edificatoare, in cazul in care din motive justificate corespunzator operatorul economic nu poate prezenta bilanturile contabile.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor men?ionate, Experienta similara- Se prezinta o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.-Se accepta si prezentarea documentelor constatatoare emise in conformitate cu art.97 indice 1 din HG 925/2006, Informatii privind asocierea, sustinerea, dupa caz. Informa?ii ?i/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor men?ionate, Cerinta nr. 1Se solicita ca ofertantii sa fie certificati ISO 9001:2008 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 11.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.08.2013 07:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer