Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie alimente :,, Alimente de baza si conserve lot 1 - 2012'' ; ,,Mezeluri si carne lot 2 - 2012''; ,, Carne pasare lot 3 - 2012'' ; ,, Paine lot 4-2012''.


Detaliu pentru invitatia numarul 323269
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNITATEA DE ASISTENTA MEDICO-SOCIALA SUICI
Numar invitatie: 323269/02.04.2012
Denumire contract: Achizitie alimente: , , Alimente de baza si conserve lot 1 - 2012'' ; , ,Mezelurisi carne lot 2 - 2012''; , , Carne pasare lot 3 - 2012'' ; , , Paine lot 4-2012''.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNITATEA DE ASISTENTA MEDICO-SOCIALA SUICICod fiscal: 16047069, Adresa: COMUNA SUICI, JUDETUL ARGES, suici, Telefon: 0248545015, Fax: 0248545015
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie alimente: , , Alimente de baza si conserve lot 1 - 2012'' ; , ,Mezelurisi carne lot 2 - 2012''; , , Carne pasare lot 3 - 2012'' ; , , Paine lot 4-2012''.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lot 1 - alimente de baza, condimente, ceaiuri, compoturi si dulceturi, conserve legume fructe, legume proaspete, fructe proaspate, dulciuri, sucuri, apa , peste;Lot 2 - mezeluri, carne vita, porc si preparate din carne;Lot 3 - carne de pasare;Lot 4 - paine.
II.1.6) CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 312, 425 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1 - 1740 lei;Lot 2 -552 lei;Lot 3 -600 lei;Lot 4 -232 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Constituirea garantiei de participare in conformitate cu prevederile art. 86 alin (1) din HG 925/2006: prin virament bancar ( cont RO40TREZ0485006XXX001503 deschis la Trezoreria Curtea de Arges) sau printr-un instrument de garantare.In cazul constituirii garantiei prin scrisoare bancara; completare Formular F8. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constuirii garantiei de participare vor fi respinse.Garantia de participare obligatoriu se va posta in SEAP (scanata)pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata si la sediu de catre toti operatorii economici.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constuita atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a.) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b.) oferta sa fiind stabilita castigatoare nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c.) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;d.) in masura in care Consiliul Natioanal de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ofertantului, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 1% pentru lotul nr.1 in valoare de 1.740 lei, iar pentru celelate loturi nu se va retine garantia de participare in cond. art. 278 indice 1 din OUG 34/2006.Garantia de participare constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie de autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie.
Garantie de buna executie
Valoarea garantiei de buna executie a contractului :10% din valoarea contractului fara TVA.Mod de constituire: conform prevederilor art.90 din HG 925/2006.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o socitate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in contract.Garatia va fi irevocabila. Garantia de buna executie se va prezenta autoritatii contractante, in forma originala, in termen de cel mult 5 zile lucratoare de la semnarea contractului. Scrisorile de garantie bancara vor respecta modelul prevazut in Formularul F.12, prezentat in sectiunea a III -a Formulare si modele din cadrul documentatiei de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Fisa de informatii generale: completare Formular F1-Declaratie prvind eligibilitatea : completare Formular F2;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: completare Formular F3;
-Certificate de atestare fiscala privind obligatiile exigibile din care sa rezulte situatia indeplinirii obligatiilor de la plata scadenta in luna anterioara depunerii ofertei;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura : completrae Formular F4;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta : completare Formular F5.-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 OUG 34/2006: completare Formular F9;Lista persoanelor cu functii de decizie la nivelul unitatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: 1.Neacsa-Enachescu Vasile -director;2.Brezan Maria - presedinte comisie licitatie;3.Georgescu Elena -membru;4.Apostu Maria - membru;5.Sali Sebastian - membru;6.Tufeanu Alina - membru;7.Titiriga Ileana - membru de rezerva;8.Vacalie Gabriela - membru de rezerva;9.Negoescu Vasile - jurist. -Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului/Autorizatie de functionare/ altele echivalente (documentul se va prezenta in copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul);Nota : Vor fi calificati operatorii economici care au ca domeniu de activaitate productia sau comercializarea produselor pentru care depun oferta.Observatie : vor fi exclusi de la procedura de achizitii ofertantii care nu au in obiectul de activitate declarat la Oficiul Registrului Comertului producerea sau comercializarea produselor care fac obiectul atribuirii contractului.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator eliberat de ORC original/ copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Ultimul bilant contabil vizat de Administratia Finantelor Publice;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, Dovada detinerii de mijloace de transport special autorizate sanitar si sanitar-veterinar necesare pentru indeplinirea contractului., In cazul asocierii operatorilor economici, se va prezentaAcordul de asociere, potrivit modelului din Sectiunea a III -a Formulare si modele din cadrul documentatiei de atribuire, Autorizatie sanitara de functionare, in copie, valabila la data deschiderii ofertelor, Autorizatie sanitar veterinara a mijlocului de transport in copie valabila la data deschiderii ofertelor, -Informatii privind subcontractantii(daca este cazul): - Daca este cazul ofertantii vor prezenta o declaratie cuprinzand subcontractantii. Operatorii economici cu care se semneaza contractul vor prezenta, inainte de incheierea acestuia, contractele/ acordurile de subcontractare incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta., Dovezile solicitate prin Legea 346/2004 privind stimularea intreprinzatorilor privati pentru infiintarea si dezvoltarea interprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare ( in cazul in care ofertantul se incadreaza in aceasta situatie)., -Declaratie pe proprie raspundere privind resursele indepliniri contractului: Ofertantii isi vor asuma responsabilitatea indeplinirii contractului potrivit solicitarilor din documentatia de atribuire.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se regaseste in totalitate pe SEAP , este atasata la prezenta invitatie de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.04.2012 12:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer