Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE ALIMENTE


Detaliu pentru invitatia numarul 305621
Autoritate contractanta
SPITALUL ORASENESC HOREZU
Cod de identificare fiscala: 2541266
Adresa: STRADA A.I.CUZANR.4, Horezu
Telefon: 0250860620
Fax: 0250860231
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: ACHIZITIE ALIMENTE
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: ACHIZITIE PRODUSE ALIMENTARE.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 20.07.2011 14:11
Data limita de depunere a ofertelor: 27.07.2011 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: LA SEDIUL SPITALULUI ORASENESC HOREZUSTR.A.I.CUZA, NR.4, ORAS HOREZU, JUDETUL VALCEA, COD POSTAL 245800
Data si ora deschiderii ofertelor: 28.07.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: LA SEDIUL SPITALULUI ORASENESC HOREZUSTR.A.I.CUZA, NR.4, ORAS HOREZU, JUDETUL VALCEA, COD POSTAL 245800
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 103, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in stituatiile prevazute de art.181;Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;Declaratia cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.Bilantul contabil la 31.12.2010.Declaratie privind principalele livrari de produse alimentare in ultimii 3 ani.Certificate emise de organisme abilitate care sa ateste conformitatea si calitatea produselor.
DA se anexeaza la invit.Val. achizit. fiind mai micadecat cea prevazuta de art.124 din OUG 34/2006, se va folosi proceduracererii de oferta. Gar.de part. este de 1030 lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer