Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie alimente


Detaliu pentru invitatia numarul 324742
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spital Pneumoftiziologie Izvoru
Numar invitatie: 324742/23.04.2012
Denumire contract: achizitie alimente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpital Pneumoftiziologie IzvoruCod fiscal: 4352638, Adresa: sat Izvoru, nr 307, Vanatorii Mici, Telefon: 0246265526, Fax: 0246265023
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat Izvoru, nr 307, Vanatorii Mici, Romania, cod postal: 087253, telefon: +40 0246265526, fax: +40 0246265023, persoana de contact: Raul Neagu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE IZVORU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie alimente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: valoarea minima - 201410 reprezinta valoarea estimata pana la 31.12.2012valoarea maxima - 290910 reprezinta valoarea estimata pana la 30.04.2013Autoritatea contractanta va prelungi contractul prin act aditional pe un termen de maxim 4 luni.contract de furnizare alimente conform caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 290, 910 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantumul garantiei de participare este de 2105 ron.cont RO86TREZ3225041XXX000076 deschis la Trezoreria Bolintin Vale. Garantia de participare se constituie, conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. ? perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de primire a ofertelor Ofertantul pierde o parte din cuantumul garantiei de participare, in conformitate cu art. 278^ 1 din OUG 34/2006 daca depune o contestatie, care va fi respinsa de catre CNSC
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: .Sa nu se afle in situatia prevazuta la art. 180 si in niciuna din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/ 2006 modificat prin Legea nr.278/2010.(Declaratie privind situatia personala a ofertantului); 2.Sa nu se afle in situatia prevazuta la art.69^1 din OUG 34/ 2006(Declaratie privind neincadrarea in art. 69^1 din OUG 34/ 2006); Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Manager- Dr.Stegaru Patricia; Director financiar- contabil Ec. Neagu Raul, Comisia de evaluare achizitii publice-Sef servicu adtiv. Popescu Viorel presedinte; si membrii: -Contabil- Ciobanu Victoria, Referent- Fanica Niculina, As.igiena Iosif Georgeta, Asistent farmacie Petre Irina 3.Respectarea prevederilor Ordinului ANRMAP nr. 314/ 12.10.2010 (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta); 4.Certificat de atestare fiscala eliberat de Ministerul Finantelor Publice. 5.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local). Certificatul de atestare fiscala trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele..Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicitat ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata Se va permite prezentarea documentelor de oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul Persoane juridice/fizice romane- Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrii Nationala sau teritoriala, care sa confirme posibilitatea efectuarii activitatilor cuprinse la codul CAEN/CPVsub care se face achizitia.Persoane juridice/fizice straine Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilitcandidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana.Certificat constatator emis de ONRC
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ISO 9001, ISO 22000
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.04.2012 21:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer