Achizitie publica - ACHIZITIE ALIMENTE
Detaliu pentru invitatia numarul 327021
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327021/16.05.2012
Denumire contract: ACHIZITIE ALIMENTE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Expertiza Medicala si Recuperare a Capacitatii de MuncaCod fiscal: 4340579, Adresa: Sos. Panduri , Nr. 22 , Sector 5, Bucuresti, Telefon: 021.200.07.22, Fax: 021.200.07.22
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE ALIMENTE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIA DE: LEGUME FRUCTE; PRODUSE DE BACANIE; CONSERVE; LEGUME CONGELATE; PRODUSE DIN CARNE SI PESTE; PRODUSE LACTATE/OUA.
II.1.6) CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 258, 311.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia se va constitui conform prevederilor art. 86 din Hg. 925/2006, pe o perioada de 120 zile de la data limita de depunerea ofertei, cu OP in contul RO57TREZ7055005XXX006297. Valoarea garantiei pe loturi in ron: L1=508.42; L2=676.84; L3=106.28; L4=324.17; L5=688.62; L6=278.79.
Garantie de buna executie
Garantia se va constitui conform prevederilor OUG 34/2006. Se percepe 10% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent incheiat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: . Prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu formularul 12A- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, cof. Ordinului ANRMAP nr. 314/2010- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006 si completarile ulteriore.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181- Certificatul de atestare fiscala- plata contributiei pentru asigurarile sociale de stat, cu o luna anterior celei in care depun ofertele.- Certificatul constatator- indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat.- Formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident.- La incheierea contractelor, ofertantul castigator va prezenta pentru confomitate documentele in original sau copie legalizata.Personele care vor face parte din comisia procedurii de atribuire: - Dr. Roxana CRETU ? comisia de nutritie- Dr. Roxana MIRICA ? comisia de nutritie- As. Dietetician Otilia DITOIU ? comisia de nutritie- Teodora Mircea - referent de specialitate- Anghel Simona - consilier juridic debutant - Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic(inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata)- Autorizatie de punere pe piata/de comercializare emisa pe numele operatorului economic- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada precizata. Dovada accesului la disponibil se va face prin raportare la momentul semnarii contractului si nu la data deschiderii ofertelor.2. Bilantul contabil sau extrase de bilant..
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani. Livrarile de produse se vor confirma prin prezentarea unor documente emise si contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiarului, iar in cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.- 1 Recomandare.- Autorizatie sanitar-veterinara si pentru siguranta alimentelor.- Autorizatie transport pentru produse de origine animala si/sau nonanimala.- Fisa/fise de informatii privind experienta similara- Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Completarea fisei de informatii generale, Se solicita, dupa caz, informatii privind subcontractantii si specializarea acestora Sistem de management al sigurantei alimentelor, atunci cand o organizatie din lantul alimentar are nevoie sa demonstreze capabilitatea sa de a controla pericolele pentru siguranta alimentului, cu scopul de a se asigura ca alimentul respectiv este sigur in momentul consumului uman.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: IN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2012 09:44