Achizitie publica - ACHIZITIE ALIMENTE
Detaliu pentru invitatia numarul 330884
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330884/03.07.2012
Denumire contract: ACHIZITIE ALIMENTE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE NEUROPSIHIATRIE CRAIOVACod fiscal: 12688940, Adresa: CALEA BUCURESTI, NR.149, Craiova, Telefon: 0251/597857, Fax: 0251/597857
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE ALIMENTE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE ALIMENTENr.Crt Denumire1 Branza telemea2 Branza topita ( 1x8 bucati )3 Branza grasa de vaci4 Bulion - 1 kg.5 Carne tocata6 Aripioare de pui7 Ficatei pasare8 Cartofi9 Ceai10 Ceapa11 Conserve dovlecei - 720 gr.12 Conserve fasole verde - 720 gr.13 Conserve mazare - 720 gr.14 Compot piersici15 Prajitura tip Magura16 Faina17 Fasole uscata18 Gem piersici - 370 gr19 Ghiveci de legume - 720 gr.20 Gris21 Iaurt- 150 gr.22 Lapte praf 20 % grasime23 Margarina 250 gr.24 Napolitane25 Orez26 Otet27 Oua28 Paine cu sare - 400 gr.29 Paste fainoase30 Lapte dulce31 Rosii in bulion - 720 gr.32 Sare33 Untdelemn34 Zahar35 Eugenia36 Malai37 Zarzavat ciorbe - 720 gr.38 ZARZAVAT SUPE-720GR39 LEGUMIX
II.1.6) CPV: 15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 598, 819 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Pentru aceasta procedura se solicita garantie de participare dupa cum urmeaza :1Branza telemea-348.48LEI;2Branza topita-350LEI;3Branza grasa de vaci-360LEI;4Bulion-280LEI;5Carne tocata-456LEI;6Aripioare de pui-554.40LEI;7Ficatei pasare-172.8LEI;8Cartofi-640LEI;9Ceai-80LEI;10Ceapa-150LEI;11Conserve dovlecei -308LEI;12Conserve fasole verde-1080LEI;13Conserve mazare-300LEI;14Compot piersici-560LEI;15Prajitura tip Magura-384LEI;16Faina-45LEI;17Fasole uscata-117LEI;18Gem piersici - 480LEI;19Ghiveci de legume -210LEI;20Gris-31.5LEI;21Iaurt-84LEI;22Lapte praf-117LEI;23Margarina 250 gr.-405LEI;24Napolitane-320LEI;25Orez-320LEI;26Otet-10.20LEI;27Oua-70LEI;28Paine cu sare-1600LEI;29Paste fainoase-280LEI;30Lapte dulce-300LEI;31Rosii in bulion -252LEI;32Sare-5.40LEI;33Untdelemn-286LEI;34Zahar-233.60LEI;35Eugenia280LEI;36 Malai-18LEI;37Zarzavat ciorbe -250LEI;38ZARZAVAT SUPE-230LEI;39LEGUMIX-8LEI.Ofertantul va constitui garantia de participare pentru o perioada de valabilitate de 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor.se exprima in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme : - Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante.Scrisoarea de garantie bancara de participare la licitatie va fi emisa de o banca care nu se afla in procedura de reorganizare sau faliment.- Garantia de participare poate fi constituita si printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul i pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.- Ordin de plata in contul autoritatii contractante in contul deschis la Trezoreria Craiova : RO38TREZ2915006XXX011014Ofertele care nu fac dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse.In cazul in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 1% din valoarea estimata, conform art.278^1 alin. 1) lit. a) din OUG 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -declaratii privind eligibilitatea (formular 12A);
-declaratie cu privire la neincadrarea in prev art.181 din OUG 34/2006 (formular 12B)( dupa caz, iar pentru tertul sustinator se solicita Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 numai literele a), c1) si d) cf. Legii 279/2011)- original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ;
-certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (formular 1);
-declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prev art.69^1 din OUG34/2006(formular 12C) prezentat atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul -original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contrcatante pentru derularea procedurii sunt: Dr. Popa Luiza Mirela- Manager, Director medical - Dr. Mindruta Ancuta Maria, Director financiar contabil: Ec.Vladoianu Virgil Cristinel, Consilier Juridic : Bloju Catalin, Sef Birou Achizitii Publice Contractare : Ec.Anca Tudor, Sef Birou Aproviz.Transporturi : Ec.Oprescu Daniel, As.Dietetica: Avram Margareta, As.Dietetica Diaconu Mihaela. Prezentarea certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 sau echivalent in cazul societatilor de nationalitate straina - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul. In cazul ofertantului clasat pe primul loc se solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale (formularul 2) din care sa rezulte cifra de afaceriglobala pe ultimi 3 ani.Curs BNR: 31.12.2009:1 euro = 4, 2282 lei31.12.2010:1 euro = 4, 2848 lei31.12.2011:1 euro = 4, 3197 leiNota: In acest caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua inconsiderare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Recomandare pentru furnizare de produse similare., Operatorul economic va prezenta mostre cu titlu gratuit, pentru toate produsele solicitate, respectiv ofertate, pana la data limita de depunere a ofertelor. Mostrele sunt solicitate in vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra/produce produse similare celor care fac obiectul prezentei achizitiei. CERTIFICARE ISO 9001:2008, sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.07.2012 08:36