Achizitie publica - Achizitie alimente
Detaliu pentru invitatia numarul 344287
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344287/25.03.2013
Denumire contract: Achizitie alimente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL ORASENESC BREZOICod fiscal: 2541908, Adresa: STR. FABRICII NR.2, Brezoi, Telefon: 0250778230, Fax: 0250776161
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie alimente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare produse alimentare
II.1.6) CPV: 15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 105, 977.42 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare este de 2 % din valoarea estimata a fiecarui lot in parte fara TVA. Acesta este specificat in Anexa B, pentru fiecare lot in parte.- Echivalenta leu/euro se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: minim 60 zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantiile de participare se pot constitui astfel : - scrisoare de garantie bancara pentru participare cu oferta la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica ( Formularul nr. 9 ) , ori un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, in conformitate cu prevederile art. 86, alin. ( 1 ) din HG nr. 925/2006- prin OP la Trezoreria Gura Lotrului in contul RO48TREZ6765006XXX000544 al autoritatii contractante, Cod fiscal :2541908. Operatorii economici care vor constitui garantia de participare prin OP, obligatoriu va inscrie pe acesta urmatoarele : a) procedura " cerere de oferta on-line pentru achizitia de alimente ". b) data desfasurarii procedurii.- sau plata cu chitanta la casieria autoritatii contractante, in cazul in care valoarea este redusa.Dovada constituirii garantiei de participare va fi incarcata in SEAPsi va fi trimisa in original la sediul autoritatii contractante, pana la data limita de depunere a ofertelor. Lipsa dovezii constituirii garantiei de participare va avea drept efect respingerea ofertei ( art. 33, alin. 3, lit. b, din HG nr. 925 / 2006 ).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare : garantia de buna executie se va constitui sub forma de scrisoare de garantie bancara de buna executie ( Formularul nr. 11 ), ori un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, in conformitate cu prevederile art.89 alin ( 2 ) si art. 90 din HG 925/2006.In cazul ofertantilor din categoria I.M.M., garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat anterior. In acest sens, acestia vor prezenta documentele prevazute de Legea nr. 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se solicita formularul nr. 2 completat, atasat in SEAP in oricare din formele : original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnat si stampilat .- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute laart. 181 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se solicita formularul nr. 3 completat, atasat in SEAP in oricare din formele : original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnat si stampilat .- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Din acesta trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele , atasat in SEAP in oricare din formele : original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnat si stampilat .- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele . Din acesta trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, atasat in SEAP in oricare din formele : original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnat si stampilat .- Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Se solicita formularul nr. 4 completat, atasat in SEAP in oricare din formele : original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnat si stampilat .- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se solicita formularul nr. 5 completat, atasat in SEAP in oricare din formele : original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnat si stampilat . Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt : Manager Dr. Cerbu Vasile, Director medical Dr. Popescu Eftimia-Gabriela, Director financiar-contabil Ec. Dumitrescu Ecaterina-Gabriela, Ec. Floroiu Elena ? administrator- responsabil achizitii publice, Ricobon Elena-Bianca- asistent farmacie, Nuica Elena-Alina- magaziner. - Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial (valabil la data depunerii ofertei), in original/copie legalizata /copie lizibila cu mentiune ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N corespunzator comercializarii produselor care fac obiectul contractelor de achizitii , scanat si depus in SEAP.Mentionam faptul ca informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Se solicita ca ofertantul care se va clasa pe primul loc, sa prezinte pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Fisa de informatii generale ( Formularul nr.1 ) din care sa rezulte cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, din care sa reiasa daca ofertantul se afla intr-o situatie economica buna si pentru a vedea evolutia ofertantului;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor livrari in ultimii 3ani, - Ofertantul va mentiona faptul ca detine (dotare proprie / inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie ), mijloace de transport autorizate pentru transportul acestor produse, potrivit Ordinului nr. 509 / 2011 al Presedintelui ANRMAP, - Ofertantul va prezenta recomandari cu privire la derularea unui contract similar sau copie contract din partea altor beneficiari/clienti., - Furnizorul va depune documentul care sa ateste certificarea HACCP la producator, in baza H.G. 924/11 august 2005 privind aprobarea regulilor generale pentru igiena produselor alimentare. - Ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere care sa confirme ca produsele sunt fabricate in sistemul de management al calitatii, conform ISO 9001.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.03.2013 15:39