Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE ALIMENTE


Detaliu pentru invitatia numarul 345717
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spital Pneumoftiziologie Izvoru
Numar invitatie: 345717/23.04.2013
Denumire contract: ACHIZITIE ALIMENTE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpital Pneumoftiziologie IzvoruCod fiscal: 4352638, Adresa: sat Izvoru, nr 307, Vanatorii Mici, Telefon: 0246265526, Fax: 0246265023
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat Izvoru, strada Principala nr.66, Vanatorii Mici, Romania, cod postal: 087253, telefon: +40 0246265526, fax: +40 0246265023, persoana de contact: POPESCU VIOREL 0731015952moneda in care se transmit ofertele de pret este RON(lei)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul de Pneumoftiziologie Izvoru, strada Principala, nr.66, sat Izvoru, comuna Vanatorii Mici, judet Giurgiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE ALIMENTE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: contract de furnizare conform caietului de sarciniAlimentele vor fi livrate saptamanal in urma comenzilor transmise de autoritatea contractanta.Painea va fi livrata zilnic (de luni pana vineri)intre orele 07, 00-08, 00.211 750 lei fara TVA-valoarea estimata aferenta pana la 31.12.2013317 610 lei fara TVA - valoarea maxima a achizitiei cu posibilitatea prelungirii prin act aditional pana la 30.04.2014.Optiuni: durata contractului poate fi prelungita conform art.6 alin 3 din HG 925/2006
II.1.6) CPV: 15890000-3 - Diverse produse alimentare si produse uscate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 211, 750 - 317, 610 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantumul garantiei de participare este de 3000lei cont RO86TREZ3225041XXX000076 deschis la Trezoreria Bolintin Vale.Garantia de participare se constituie conf.art.86 (alin)1 din HG 925/2006- perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.Ofertantul pierde o parte din garantia de participare conform art.278^1 din OUG 34/2006 daca depune o contestatie, care va fi respinsa de CNSC.Data la care se va face echivalenta g.p.din lei in alta valuta va fi cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Banca al carei curs se va lua in calcul va fi BNR.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006, Declaratie privid neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006.Sa nu se afle in situatia prevazuta la art.69^1din OUG nr.34/2006(declaratie privind neincadrarea in art.69^1 din OUG 34/2006.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceeace priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Manager dr.Stegaru Patricia, Dir.Fin.Cont.ec. Neagu Raul, Comisia de evaluare achizitii publice - Presedinte - Popescu Viorel, Certificat de participare cu oferta independenta , Certificat de atestare fiscala din care sa rezulte lipsa datoriilor ofertantului, scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele la bugetul consolidat al statului, eliberat de Ministerul Finantelor Publice.Certificat privind plata impozitelor si a taxelor locale, eliberat de primarie din care sa reiasa lipsa datoriilor ofertantului, scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solucita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata.Se va permite prezentarea documentelor de oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul" Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrii Nationala sau Teritoriala, din care sa reiasa ca ofertantul are inclus in obiectul de activitate comercializarea alimentelor care fac obiectul contractului.Persoane juridice/fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit candidatul/ofertantul este rezident, traduse inlimba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ISO 9001 sau echivalent, ISO 22000 sau echivalent, valabile la data limita de depunere a ofertelor in domeniul in care se face obiectul achizitieiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.04.2013 10:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer