Achizitie publica - ACHIZITIE ALIMENTE DIVERSE
Detaliu pentru invitatia numarul 328062
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328062/29.05.2012
Denumire contract: ACHIZITIE ALIMENTE DIVERSE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL GHERLACod fiscal: 4546995, Adresa: STR. HOREA, NR. 2, Gherla, Telefon: 0264/241914, Fax: 0264/241438
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. HOREA, NR. 2, Gherla, Romania, cod postal: 405300, telefon: +40 264243542, fax: +40 264241438, persoana de contact: VASILE VLAD BARBOS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL MUNICIPAL GHERLA, STR. HOREA, NR. 2, JUD. CLUJ
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE ALIMENTE DIVERSE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE ALIMENTE DIVERSE NECESARE BUNEI FUNCTIONARI A INSTITUTIEI.
II.1.6) CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 145, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
14500 LEI (PAISPREZECEMIICINCISUTELEI) se constituie conform art 86 din hg 925/2006, se prezinta in original, valabila pe perioada de valabilitate a ofertei. Autoritatea va retine garantia de participare in situatia prevazuta la art 87 din hg 925/2006 si art 278-1 din oug 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) declaratie privind eligibilitateab)declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in art 180 din oug 34/2006 (si pentru tert sustinator, daca este cazul) c) declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in art 181 din oug 34/2006 (si pentru tert sustinator, daca este cazul) d) certificat de participare cu oferta independenta, conform ordinului presedintelui anrmap 314/2010e) declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69^1 (evitarea conflictului de interese) din oug 34/2006. (si pentru tert sustinator sau subcontractant, daca este cazul)Persoanele care aproba, semneaza documentele prezentei proceduri de achizitie publica sunt: comisia de licitatie conform Deciziei 20/28.02.2007 in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Documentele se vor prezebta in original/copii legalizate sau copii cu mentiunea "conform cu originalul"CONDUCEREA SPITALULUI MUNICIPAL GHERLA: TURDEANU STEF LIANA - MANAGERBARBOS VASILE VLAD - DIRECTOR FINANCIAR ECONOMICROTARU DANIEL - DIRECTOR MEDICAL a) certificat constatator emis de onrc din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, ce trebuie sa aiba corespondent cu obiectul contractului.original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a) Ultimul bilant contabil vizat de Directia Generala a Finantelor Publice.original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul"
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatia.1) prezentarea cel putin unui document/contract/proces-verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse a caror valoare sa fie de cel putin30.000 lei/an, original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", Copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa inregistrarea sanitar-veterinara si pentru siguranta alimentelor, emis de Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta alimentelor, a activitatii de vanzare cu amanuntul a produselor alimentare solicitate prin caietul de sarcini.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: ATASATA LA INVITATIE SAU DE LA SEDIUL INSTITUTIEI
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2012 08:35