Achizitie publica - Achizitie ALIMENTE ?Telemea din lapte de vaca , Branza proaspata din lapte de vaca
Detaliu pentru invitatia numarul 319527
Tip legislatie: -
Numar invitatie: 319527/10.01.2012
Denumire contract: Achizitie ALIMENTE ?Telemea din lapte de vaca , Branza proaspata din lapte de vaca
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC JUDETEAN MURESCod fiscal: 24014380, Adresa: P-ta BERNADY GYORGY NR. 6, Targu Mures, Telefon: 0265-230000, Fax: 0265-230001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Spitalului Clinic Judetean Mures, loc.Tg.Mures, jud. Mures, Str.Bernady Gyorgy Nr.6
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic Judetean Mures, loc.Tg.Mures, jud. Mures, Str.Bernady Gyorgy Nr.6, Biroul Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie ALIMENTE ?Telemea din lapte de vaca , Branza proaspata din lapte de vaca
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: ALIMENTE ? Telemea din lapte de vaca? - 15000 kg, ? Branza proaspata din lapte de vaca?- 15000 kg
II.1.6) CPV: 15542000-9 - Branza proaspata (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 255, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificareDeclaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in sit. prev.la art.181 din OUG 34/2006, cu modif.si complet.ulterioare.; Certif de particip la licitatie cu oferta independenta; Decl pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006; Certificat Constatator emis de ORC in original sau copie ? conform cu originalul ? semnata si stampilata de reprezentantul legal., Certificate fiscale de la bugetul statului si de la cel local. Bilantul contabil la 31.12.2010; Fisa de informatii generale;DOCUMENT de inregistrare sanitara veterinara si pt.siguranta alimentelor pt. activitatile din unitatile de vanzare cu amanuntul; AUTORIZATIE SAMITARA DE FUNCTIONARE; Certificat de conformitate produs.Mostre de produs
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcare din SEAP.Garantia de participare 3824 lei.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret:
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.01.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.01.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.01.2012 10:59