Achizitie publica - Achizitie alimente:"Alimente de baza si conserve lot 1-2013" ,"Mezeluri si carne -lot 2 2013","carne pasare -lot 3 2013","paine -lot 4 2013"
Detaliu pentru invitatia numarul 345439
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345439/17.04.2013
Denumire contract: Achizitie alimente: "Alimente de baza si conserve lot 1-2013" , "Mezeluri sicarne -lot 2 2013", "carne pasare -lot 3 2013", "paine -lot 4 2013"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNITATEA DE ASISTENTA MEDICO-SOCIALA SUICICod fiscal: 16047069, Adresa: COMUNA SUICI, JUDETUL ARGES, suici, Telefon: 0248545015, Fax: 0248545015
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie alimente: "Alimente de baza si conserve lot 1-2013" , "Mezeluri sicarne -lot 2 2013", "carne pasare -lot 3 2013", "paine -lot 4 2013"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lot1-alimente de baza , condimente , ceaiuri , compoturi si dulceturi , conserve legume fructe , legume proaspete , fructe proaspete , dulciuri, sucuri , apa , peste;Lot2-mezeluri , carne vita, porc si preparate din carne;Lot3-carne de pasare;Lot4-paine.Optiuni: Valoarea superioara reprezinta prelungirea contractului conf.art6 din H.G 925/2006
II.1.6) CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 259, 820 - 311, 784 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot1-1676 lei;lot2-644 lei ;lot3-562 lei ;lot4-235 lei.Periopada de valabilitate a garantiei de participare;90 zile de la data stabilita pentru depunerea ofertelor.Constituirea garantiei de participare in conformitate cu prevederile art.86 alin (1) din hg 925/2006;prin virament bancar (cont RO40TREZ0485006XXX001503 deschis la Trezoreria Curtea de Arges)sau printrun instrument de garantare.In cazulconstituirii garantiei prin scrisoare bancara ;completere Formular F8.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse.Garantia de paticpare obligatoiu se va posta in SEAP (scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorsi va fi prezentata si la sediu de catre toti operatorii economici.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare , ofertantul pierzand astfel suma constituita atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii;a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractuluioferta sa;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;d)in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ofertantului, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 1% in conditiile art.278 indice 1 din OUG 34/2006.Garantia de participare consituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare , se restituie de autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie.
Garantie de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Fisa de informatii generale: completare Formular F1;
-Declaratie privind eligibilitatea: completare Formular F2;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: completare Formular F3;
-Certificate de atestare fiscala privind obligatiile exigibile din care sa rezulte situatia indeplinirii obligatiilor de la plata scadenta in luna anterioara depunerii ofertei;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura: completare Formular F4;
-Certificat de poarticipare la licitatie cu oferta independenta: completare Formular F5;
-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 OUG 34/2006: completare Formular F9;
-Lista persoanelor cu functii de decizie la nivelul unitatii in ceea ce priveste organizarea, derulareafinalizarea procedurii de atribuire sunt: -Neacsa Enachescu Vasile -director;
-Brezan Maria -presedinte comisie licitatie;
-Georgescu Elena -membru;
-Apostu Maria -membru;
-Sali Sebastian-membru;
-Dumitrescu Emilia-membru de rezerva;
-Vacalie Gabriela -membru de rezerva;
-Negoescu Vasile -jurist. -Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului/Autorizatie de functionare/altele echivalente (documentul se va prezenta in copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul): Nota: Vor fi calificati operatorii economici care au ca domeniu de activitate productia sau comercializarea produselor pentru care depun oferta.Observatie : vor fi exclusi de la procedura de achizitii ofertantii care nu au obiectul de activitate decl;arat la Oficiul Registrului Comertului producerea sau comercializarea produselor care fac obiectul atribuirii contractului.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , va prezenta pentru conformitate certificatul constatator eliberat de ORC original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil vizat de Administratia Finantelor PublicePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani., Dovada detinerii de mijloace de transport special autorizate sanitar si sanitar veterinar necesare pentru indeplinirea contractului, In cazul asocierii operatorilor economici, se va prezenta Acordul de asociere, potrivit modelului din Sectiuneaa III-a Formulare si modele din cadrul documentatiei de atribuire, Autorizatie sanitara de functionare , in copie , valabila la data deschiderii ofertelor, Autorizatie sanitar veterinara a mijlocului de transport in copie valabila la data deschiderii ofertelor, Informatii privind subcontractantii(daca este cazul): -Daca este cazul ofertantii vor prezenta o declaratie cuprinzand subcontractantii .Operatorii economici cu care se semneaza contractul vor prezenta , inaite de incheierea acestuia , contractele/acordurile de subcontractare incheiatecu subcontractantii nominalizati in oferta, Dovezile solicitate prin Legea 346/2004 privind stimularea intreprinzatorilor privati pentru infiintarea si dezvoltarea inteprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare (in cazul in care se incadreaza in aceasta situatie)., Declaratie pe proprie raspundere privind resursele indeplinirii contractului: Ofertantii isi vor asuma responsabilitatea indeplinirii contractului portivit solicitarilor din documentatia de atribuire.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.04.2013 15:59