Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie antibacterieni pentru uz sistemic


Detaliu pentru invitatia numarul 344897
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC DE BOLI INFECTIOASE SI PNEUMOFTIZIOLOGIE DR VICTOR BABES TIMISOARA
Numar invitatie: 344897/08.04.2013
Denumire contract: Achizitie antibacterieni pentru uz sistemic
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE BOLI INFECTIOASE SI PNEUMOFTIZIOLOGIE DR VICTOR BABES TIMISOARACod fiscal: 2487647, Adresa: STR GHEORGHE ADAM NR 13, Timisoara, Telefon: +40 0256207670, Fax: +40 0256207735
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR GHEORGHE ADAM NR 13, Timisoara, Romania, cod postal: 300310, telefon: +40 256207670, fax: +40 256207735, persoana de contact: Farm Sef Sambotin Maria Ileana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante, STR GHEORGHE ADAM NR 13, Timisoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie antibacterieni pentru uz sistemic
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 9
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie antibacterieni pentru uz sistemic
II.1.6) CPV: 33651100-9 - Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 715.86 - 164, 086 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare pentru fiecare lot este precizat in Anexa B a fisei de date.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (90 zile de la data limita de primire a ofertelor.)Echivalenta leu/valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.Garantia de participare se contituie prin virament bancar in contul RO85TREZ6215006XXX014928 deschis la Trezoreria Timisoara sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare.Garantia poate fi depusa in contul RO85TREZ6215006XXX014928 deschiz la Trezoreria Timisoara sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Garantia de buna executie trebuie constituita la data semnarii contractului.Modul de restituire a garantiei de buna executie: Garantia este constituita pe toata perioada contractului si va fi restituita executantului dupa indeplinirea obligatiilor contractuale.In cazul in care furnizorul nu isi indeplineste obligatiile contractuale partial/total garantia de buna executie va fi retinuta de catre autoritatea contractanta, in limita prejudiciului creat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii generale - Se completeaza de catre ofertant in original formularul nr. 1.Declaratie privind eligibilitatea - Se completeaza de catre ofertant in original formularul nr. 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG.34/2006 - Se completeaza de catre ofertant in original formularul nr. 3.Declaratia ?Certificat de participare cu oferta independenta? - Se completeaza de catre ofertant in original formularul nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006. - Se completeaza de catre ofertant in original formularul nr. 5Precizam persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care aproba si semneaza documentele in legatura cu procedura de atribuire: Cerbu Maria - manager, Lazureanu Voichita ? director medical, Badea Janeta ?Dir.Fin.Contabil, Stanici Sorana ? achizitii, Tunea Cristina ? jurist, Sambotin Maria ? farmacist sef, Coordonator PN-Socaci Adriana Pt persoane juridice romane: Certificat constatator eliberat de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate. - Se prezinta in original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, ofertantul asumandu-si raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile /reale la data limita de depunere a ofertelor.Pt. persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare dpdv profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. - Se prezinta in original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Autorizatie de functionare a firmei emisa de Ministerul Sanatatii, conform Titlul XVIILg 95/2006 - Se prezinta in original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Autorizatie de punere pe piataemisa de Ministerul Sanatatii pentru produsele ofertate conformOrdin 1032/2011, HG 144/2010 - Se prezinta in original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificat de calitate ISO 9001:2008 eliberat de organisme autorizate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.04.2013 12:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer