Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE ANTIBIOTICE


Detaliu pentru invitatia numarul 328096
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL ORASENESC SIMLEU SILVANIEI
Numar invitatie: 328096/29.05.2012
Denumire contract: ACHIZITIE ANTIBIOTICE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL ORASENESC SIMLEU SILVANIEICod fiscal: 4291530, Adresa: SIMLEU SILVANIEI, STR. G. COSBUC, NR. 29, JUD. SALAJ, simleu Silvaniei, Telefon: 0260/ 679237, Fax: 0260/ 679237
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SIMLEU SILVANIEI, STR. G. COSBUC, NR. 29, JUD. SALAJ, Simleu Silvaniei, Romania, cod postal: 455300, telefon: +40 260679127, fax: +40 260679237, persoana de contact: BIROU ACHIZITII PUBLICE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL ORASENESC "PROF. DR. IOAN PUSCAS" SIMLEU SILVANIEI, STR. G. COSBUC, NR. 29, JUD. SALAJ, Simleu Silvaniei-SALA DE SEDINTE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE ANTIBIOTICE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie antibiotice divizare pe loturi, 17 loturi - descriere anexa B - LOTURI. Valoarea estimata pe anul 2012 este de 224764.00 lei. Aceasta valoare este estimata pana la data de 31.12.2012.
II.1.6) CPV: 33631400-6 - Antibiotice si medicamente chimioterapeutice de uz dermatologic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 309, 044 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOT. 1AMPICILINUM, capsule 500 mg = 42 leiLOT. 2AMPICILINUM, flacon 250 mg injectabil =83 leiLOT. 3AMPICILINUM, flacon 1 gr injectabil = 990 leiLOT. 4AMOXICILINUM, capsule 500 mg = 65 leiLOT 5.AMOXICILINUM, flacon 250 mg / 5 ml, 60 ml suspensie = 43 leiLOT 6.AMOXICILINUM + ACID CLAVULANIC, comprimate 1 gr = 27 leiLOT. 7AMOXICILINUM + ACID CLAVULANIC, flacon 1, 2 gr injectabil = 122 leiLOT 8.OXACILINUM, capsule 500 mg = 39 leiLOT 9.OXACILINUM, flacon 1 gr injectabil = 188 leiLOT 10. PENICILINUM G POTASICA, flacon 400000 ui = 29 leiLOT 11. PENICILINUM G POTASICA, flacon 1000000 ui = 818 leiLOT 12. CIPROFLOXACINUM, comprimate 500 mg = 20 leiLOT 13. CLARITROMICINUM, comprimate500 mg = 66 leiLOT 14. GENTAMICINUM, fiole 80 mg / 2 ml = 84 leiLOT 15. CLINDAMYCINUM, fiole 300 mg / 2 ml = 63 leiLOT 16. CEFUROXINUM, flacon 750 mg injectabil = 132 leiLOT 17. CEFTRIAXONUM, flacon 1 gr injectabil = 45 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este exprimata procentual si reprezinta 5% din valoarea contractuilui fara TVA. Modul de constituire a garantie de buna executie : scrisoare de garantie bancara sau cont Trezorerie.Daca ofertantul castigator nu prezinta scrisoarea de garantie bancara in termen de 3 zile de la incheierea contractului sau copie dupa OP, atunci garantia de participare se transforma in garantie de buna executie.In cazul in care se doreste, garantia de participarepoate fi transformata in garantie de buna executie, ofertantul castigator urmeaza sa faca dovada completarii garantiei de buna executie. Aceasta urmeaza sa se restituie prestatorului la expirarea duratei contractului si dupa solutionarea litigiilor (daca esta cazul).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea Formular 2, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006, actualizata formular 3. Declaratie privind neincadrarea in Situatiile prevazute art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006, actualizata Formular 4 + Anexa. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formular 5. Informatii privind calitatea de participant la procedura Formular 6. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (sau echivalent) ? in original, copie legalizata, sau copie certificata (poarta mentiunea ?Conform cu Originalul? alaturi de stampila si semnatura reprezentantului legal al ofertantului).Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a depune inainte de comunicarea rezultatului procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante si intr-un termen de maxim 24 ore, documentul original / copie legalizata / copie conform cu originalul. Documentul va atesta faptul ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Ofertantii nerezidenti vor prezenta documentele solicitate mai sus in copie??conform cu originalul?? insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora. Avizul de functionare , eliberat de Ministerul Sanatatii, in termen de valabilitate in copie legalizata, sau copie certificata (poarta mentiunea ?Conform cu Originalul? alaturi de stampila si semnatura reprezentantului legal al ofertantului).Declaratia de conformitate produs pentru confirmarea marcajului CE Se va prezentain original, copie legalizata, sau copie certificata - cerinta obligatorie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse livrate in ultimii 3 ani Certificarea sistemului de management al calitatii cf SR EN ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.06.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2012 10:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer