Achizitie publica - Achizitie antibiotice pe perioada mai-decembrie 2012
Detaliu pentru invitatia numarul 321961
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321961/14.03.2012
Denumire contract: Achizitie antibiotice pe perioada mai-decembrie 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal Dr.Pop Mircea MarghitaCod fiscal: 4230517, Adresa: Str Crisan Nr 2 Marghita Jud Bihor, Marghita, Telefon: +40 0259362309, Fax: +40 0259362595
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str Crisan Nr 2 Marghita Jud Bihor, Marghita, Romania, cod postal: 415300, telefon: +40 0259362309, fax: +40 0259362595, persoana de contact: Iosif Tatai
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie antibiotice pe perioada mai-decembrie 2012
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Atribuirea contractelor de furnizare antibiotice pe perioada mai-decembrie 2012 . Contract cu caracter de regularitate , cu posibilitate de prelungire pana la 30.04.2013conf art 6 HGR 926/2006 , in limita fondurilor alocate
II.1.6) CPV: 33651000-8 - Antiinfectioase generale pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 226, 904.16 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantiile de participare sunt defalcate pe loturi .LOT 1=9lei; LOT 2=118lei;LOT 3=85lei;LOT 4=258lei;LOT 5=3lei;LOT 6=70lei;LOT 7=6lei;LOT 8=59lei;LOT 9=37lei;LOT 10=73lei; LOT 11=816lei;LOT 12=38lei;LOT 13=114lei;LOT 14=105lei;LOT 15=1lei; LOT 16=67lei; LOT 17=4lei; LOT 18=11lei; LOT 19=283lei;LOT 20=4lei; LOT 21=5lei; LOT 22=41lei; LOT 23=51lei;LOT 24=2lei;Total garantii de participare :2260 lei Perioada de valabilitatea a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare. Garantia poate fi depusa in contul RO16TREZ0825006XXX001379 deschis la TrezoreriaMarghita sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Garantia de buna executie trebuie constituita la data semnarii contractului.Modul de restituire a garantiei de buna executie: Garantia este constituita pe toata perioada contractului si va fi restituita executantului dupa indeplinirea obligatiilor contractuale.In cazul in care furnizorul nu isi indeplineste obligatiile contractuale partial/total garantia de buna executie va fi retinuta de catre autoritatea contractanta, in limita prejudiciului creat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea *DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE 181 DIN OUG34/2006* DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 69^1 DIN OUG 34/2006 * Lista cu persoanele cedetin functii de decizie in autoritatea constractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizareaprocedurii de atribuire este urmatoarea: Bradacs Aliz ? Manager;Dr Chiriiac Marius-Director medical Farm.Szentes Doina ? Farmacist sef; Tatai Iosif? Sef Birou Achizitii;Trusca Valeria-referent;KovacsAttila-referent * Declaratie pe propria raspundere conform, ORDIN A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12 octombrie 2010 * Autorizatia de distributie angro emisa de Agentia Nationala a Medicamentului, in termen de valabilitate, conform Ordinului nr.1.964/2008 pentru aprobarea Normelor privind infiintarea, organizarea si functionareaunitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratia ofertantului pe proprie raspundere ca detine Autorizatia de punere pe piata pentru produsul oferit, in termen de valabilitate- conform Legii 95/2006 privind reforma in sanatate, titlul XVII ?Medicamentul si Ordinul 895/2006, medicamentele de uz uman pot fi pusepe piata numai dupa eliberarea autorizatiei de punere pe piata de catre Agentia Nationala a medicamentului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: on line atasat invitatiei
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.03.2012 14:03