Achizitie publica - Achizitie antiinfectioase generale pentru uz sistemic, vaccinuri, antineoplazice si imunomodulatoare
Detaliu pentru invitatia numarul 320562
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320562/22.02.2012
Denumire contract: Achizitie antiinfectioase generale pentru uz sistemic, vaccinuri, antineoplazice si imunomodulatoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE BOLI INFECTIOASE SI PNEUMOFTIZIOLOGIE DR VICTOR BABES TIMISOARACod fiscal: 2487647, Adresa: STR GHEORGHE ADAM NR 13, Timisoara, Telefon: 0723577401, Fax: 0256207735
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR GHEORGHE ADAM NR 13, Timisoara, Romania, cod postal: 300310, telefon: +40 732680159, fax: +40 256207735, persoana de contact: Ing. Stanici Sorana - serv achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante - Timisoara, str. Gheorghe Adam nr.13
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie antiinfectioase generale pentru uz sistemic, vaccinuri, antineoplazice si imunomodulatoare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie antiinfectioase generale pentru uz sistemic, vaccinuri, antineoplazice si imunomodulatoare.
II.1.6) CPV: 33650000-1 - Antiinfectioase generale pentru uz sistemic, vaccinuri, antineoplazice si imunomodulatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 191, 547.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de : lot1-17, lot2-2282, lot3-288, lot4-10, lot5-60, lot6-20, lot7-33, lot8-176, lot9-941ron .Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei ( 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.)Garantia de participare se contituie prin virament bancar in contul RO85TREZ6215006XXX014928 deschis la Trezoreria Timisoara sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare. Garantia poate fi depusa in contul RO85TREZ6215006XXX014928 deschiz laTrezoreriaTimisoara sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Garantia de buna executie trebuie constituita la data semnarii contractului.Modul de restituire a garantiei de buna executie: Garantia este constituita pe toata perioada contractului si va fi restituita executantului dupa indeplinirea obligatiilor contractuale.In cazul in care furnizorul nu isi indeplineste obligatiile contractuale partial/total garantia de buna executie va fi retinuta de catre autoritatea contractanta, in limita prejudiciului creat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri pentru ultimii 3 ani de activitate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: --- Produsele ofertate sa detina marcajul european de conformitate.Certificat de calitate ISO 9001:2008 eliberat de organisme autorizate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.03.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.02.2012 09:00