Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie antiinfectioase generale pentru uz sistemic, vaccinuri, antineoplazice si imunomodulatoare si altele


Detaliu pentru invitatia numarul 346279
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spital PneumoftiziologieConstantin Anastasatu
Numar invitatie: 346279/07.05.2013
Denumire contract: Achizitie antiinfectioase generale pentru uz sistemic, vaccinuri, antineoplazice si imunomodulatoare si altele
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpital PneumoftiziologieConstantin AnastasatuCod fiscal: 2541878, Adresa: str. Principala, nr. 150, loc. Mihaesti, jud. Valcea, Mihaesti, Telefon: +40 0250768282, Fax: +40 0250768045
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Principala, nr. 150, loc. Mihaesti, jud. Valcea, Mihaesti, Romania, cod postal: 247375, telefon: +40 0250768282, fax: +40 0250768045, persoana de contact: Cornelia Vultur
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Principala, nr. 150, loc. Mihaesti, jud. Valcea, Mihaesti, Romania, cod postal: 247375, telefon: +40 0250768282, fax: +40 0250768045, persoana de contact: Cornelia Vultur
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie antiinfectioase generale pentru uz sistemic, vaccinuri, antineoplazice si imunomodulatoare si altele
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie antiinfectioase generale pentru uz sistemic, vaccinuri, antineoplazice si imunomodulatoare si altele conform lista MS.Acidum Acetylsalicylicum75 mgAmikacinum500mg/2mlAminophyllinum 24 mg/ml10 ml Amoxicilinum+acidum clavulanicum1.2gAmlodipinum5 mg Argininum250 mlBromazepamum1.5 mg Calcii gluconas 10 mlCarbamazepinum200 mgCarbazochromi Salicylas0.3mg/ml-5mlCarvedilolum6.25 mgCarvedilolum12.5 mgCefoperazonum+sulbactamum1000 mg+1000 mgCeftriaxonum1gCefuroximum 750mg Cicloserinum250mg Ciprofloxacina500 mgClarithromycinum500 mgCombina?ii(laxative osmotice) 3 gDesloratadinum5 mgDexamethasonum8mg/2mlDiazepamum10 mgDigoxinum0.25 mg Dopaminum5mg/ml- 10mlDrotaverinum40 mg Esomeprazolum 40 mg Etamsylatum250 mg /2 ml Ethambutol 400 mgFluticasonum0.5 mg / 2 mlFluticasonum100mcg x60dozeFurosemidum20 mg / 2 mlFurazolidon100 mgGentamicinum80 mg/2mlGlucosum5% 500 mlGlucosum 10%500 ml Heparinum5000 ui/mlHidrocortisonum25 mg / 5 mlHidrolizat de proteina din creier de porcina 215.2 mg / ml1mlImipenemum+Cilastatinum500mg/500mgIsoniazidum100 mgIsoniazidum300 mg Ketoprofenum100 mg/ 2mlKetoprofenum100 mgLidocainum1% 10 mlLidocainum2% 40 mg/2ml Loperamid2 mgLoratadinum10 mgMannitolum20% 250mlMeropenem1gMetamizolum natrium1 g /2 ml Metamizolum natrium500mgMetoclopramidum5 mg/ mlMetoprololum100 mg Metoprololum1mg/ml - 5mlMetronidazolum B 200 ml 5g/lMoxifloxacinum400 mgNadroparinum2850 UI 0.3 mlNatrii chloridum 0.9% 500 mlNitroglycerinum0.5 mg Nitroglycerinum0.4mg/doza 180 dozeOfloxacinum200 mg Omeprazolum20 mgParacetamolum 10 mg/ml- 100mlParacetamolum500 mgPentoxifyllinum 400 mgPhenobarbitalum2 mlPhytomenadionum10 mg/mlPiperacillinum+Tazobactamum4g/0, 5g Piracetamum1g / 5 mlPiracetamum400 mgPovidonum Iodinatum10 % - 60mlPrednisonum5 mg Protionamidum 250 mgPyrazinamidum 500 mgPyridoxinum 250 mg/5 mlPyridoxinum 250 mg Ranitidinum25 mg /mlRanitidinum 150 mgRifampicinum 150 mgRifampicinum300 mg Rifampicinum+Isoniazidum300 mg+150 mgSalbutamol 5mg/ml(0.5%)10mlSalbutamol 100 mcg Simvastatinum10 mgStreptomycinum1gThiaminum 100 mg/ 2mlTramadolum50 mgTramadolum 50 mg/ml5/1mlTrimebutinum100 mg. Valoarea estimata fara TVA este cuprinsa in intervalul 79.808, 19 lei si 103.750, 83 lei, unde valoarea estimata minima in suma de 79.808, 19 lei fara TVA reprezinta valoarea estimata pana la 31 decembrie 2013 (corespunzatoare cantitatilor minime prevazute in caietul de sarcini) si in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar suma maxima estimata de 103.750, 83 lei fara TVA reprezinta valoarea estimata globala ce cuprinde si valoarea posibilelor suplimentari a cantitatilor minime cu maxim 30%(conform prevederi art.6, alin3, lit a la d, din HG925/2006).Optiuni: Prelung durata contract cf prev art.6, alin.3, lit.a-d din HG925/2006, nivel max de suplim a cant 30%
II.1.6) CPV: 33650000-1 - Antiinfectioase generale pentru uz sistemic, vaccinuri, antineoplazice si imunomodulatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 79, 808.19 - 103, 750.83 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Pentru toate loturile cuantumul este 798, 08 lei, defalcat pe loturi in anexa B la "5) Informatii suplimentare privind loturile" si in centralizatorul din atasamentul ?Formulare?.Se constituie doar pentru loturile pentru care se depune oferta.Valabilitate garantiei este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modalitatea de constituire a garantiei de participare cf prev.art.86 din HG 925/2006: prin scrisoare de garantie bancara; numerar, prin depunere la casieria spitalului;prin ordin de plata in cont RO12TREZ6715041XXX007124 TREZORERIA RM.VALCEA, COD FISCAL 2541878;printr-un instrument degarantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara sau alta institutie financiara acreditata.Pentru situatia in care garantia de participare este contituita in alta moneda, echivalenta leu/alta moneda se va determina la data publicarii invitatiei de participare.De asemenea, ca urmare a art. 87 din HG 925/2006, alineat (1) autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile prevazute la acest articol la literele a, b si c. Daca ofertantul face dovada ca este IMM garantia se constituie la jumatate din valoarea mentionata la fiecare lot.Se restituie cf prevederi art.88 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA.Constituire cf.art.90, alin 1, 2 si 3 din HG925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1: declaratii privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.180 si 181 din OUG34/2006(prezentate si de tertul sustinator daca este cazul)- se completeaza formularele nr.2 si 3 ;2: certificatele de sarcini fiscale privind situatia obligatiilor bugetare in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata"conform cu originalul" eliberate de DGFP si Primaria pe a carei raza are sediul social, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ;3: declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 - se completeaza formularul nr.5;4: certificat participare cu oferta independenta- se completeaza formularul nr.4.Persoane cu functie de decizie: dr.C.Vultur-Manager, dr.C-tin Duta -Dir.medical, ec.E.Girleanu-Dir.fin.ctb, ec.D.Ceausescu-Sef serv.ATAP, farm.C.Bazavan-Farmacist sef, cons.jr.D.Pirvulescu. 1: certificat constatator emis de ONRC din care sa reiasa ca obiectul de activitate este similar obiectului procedurii, informa?iile cuprinse in acesta trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertei.Se depune inoriginal, copie legalizata sau copie lizibila certificata "conform cu originalul" .Ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata, la solicitarea autoritatii contractante.2.autorizatia de distributie angro emisa de Agentia Nationala a Medicamentului si a Dispozitivelor Medicale, valabila la data limita de depunere a ofertelor, conform anexa 4 la Ordinului nr.1.964/2008 pentru aprobarea Normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman, se prezinta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata « conform cu originalul »3. autorizatie de punere pe piata, eliberata Agentia Nationala a Medicamentului si a Dispozitivelor Medicale, conform art.700 din Legea 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, valabila la data limita de depunere a ofertelor, se prezinta in original, copie legalizata, copie lizibila semnata si stampilata « conform cu originalul » sau ofertantul va completa formularul nr.10
Capacitatea economica si financiara
Descriere: bilant contabil anul 2011, cifra de afaceri, pe ultimii 3 ani, in domeniul de activitate aferent obiectului contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar certificat de calitate ISO 9001:2008 eliberat de organisme autorizate sau dovada ca este in procedura de obtinere a acestuiaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.04.2013 14:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer