Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie antimicotice pentru uz sistemic.


Detaliu pentru invitatia numarul 321469
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC DE BOLI INFECTIOASE SI PNEUMOFTIZIOLOGIE DR VICTOR BABES TIMISOARA
Numar invitatie: 321469/07.03.2012
Denumire contract: Achizitie antimicotice pentru uz sistemic.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE BOLI INFECTIOASE SI PNEUMOFTIZIOLOGIE DR VICTOR BABES TIMISOARACod fiscal: 2487647, Adresa: STR GHEORGHE ADAM NR 13, Timisoara, Telefon: 0723577401, Fax: 0256207735
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR GHEORGHE ADAM NR 13, Timisoara, Romania, cod postal: 300310, telefon: +40 732680159, fax: +40 256207735, persoana de contact: SERVICIUL ACHIZITII, Farm Sef Sambotin Maria +40 732680170
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante - STR GHEORGHE ADAM NR 13, Timisoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie antimicotice pentru uz sistemic.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie antimicotice pentru uz sistemic.
II.1.6) CPV: 33651200-0 - Antimicotice pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 573, 303.42 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de : lot1-2711, lot2-305, lot3-3261, lot4-1266, lot5-555, lot6-2139, lot7-164, lot8-100, lot9-960ron .Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei ( 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.)Garantia de participare se contituie prin virament bancar in contul RO85TREZ6215006XXX014928 deschis la Trezoreria Timisoara sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare. Garantia poate fi depusa in contul RO85TREZ6215006XXX014928 deschiz laTrezoreriaTimisoara sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Garantia de buna executie trebuie constituita la data semnarii contractului.Modul de restituire a garantiei de buna executie: Garantia este constituita pe toata perioada contractului si va fi restituita executantului dupa indeplinirea obligatiilor contractuale.In cazul in care furnizorul nu isi indeplineste obligatiile contractuale partial/total garantia de buna executie va fi retinuta de catre autoritatea contractanta, in limita prejudiciului creat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii generale-Se completeaza de catre ofertant in original formularul nr. 1.Declaratie privind eligibilitatea-Se completeaza de catre ofertant in original formularul nr. 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG.34/2006-Se completeaza de catre ofertant in original formularul nr. 3.Declaratia ?Certificat de participare cu oferta independenta?-Se completeaza de catre ofertant in original formularul nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006.-Se completeaza de catre ofertant in original formularul nr. 5Precizam persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care aproba si semneaza documentele in legatura cu procedura de atribuire: Cerbu Maria - manager, Lazureanu Voichita ? director medical, Stanici Sorana ? achizitii, Tunea Cristina ? jurist, Sambotin Maria ? farmacist sef, Moisil Teodora ? coordonator program. Pt persoane juridice romane: -Certificat constatator eliberat de ONRC in anul 2012 din care sa rezulte obiectul de activitate.-Se prezinta in xerocopie semnata si stampilata ?conform cu originalul?.Pt. persoane juridice straine: - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare dpdv profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.-Se prezinta in xerocopie semnata si stampilata ?conform cu originalul?, traduse in limba romana.Autorizatie de functionare a firmei emisa de Ministerul Sanatatii.-Se prezinta in xerocopie semnata si stampilata ?conform cu originalul?. Prezentarea acesteia este obligatorie la data deschiderii ofertelor.Autorizatie de punere pe piataemisa de Ministerul Sanatatii pentru produsele ofertate.-Se prezinta in xerocopie semnata si stampilata ?conform cu originalul?. Prezentarea acesteia este obligatorie la data deschiderii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri pentru ultimii 3 ani de activitate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: --- Declaratie de conformitate a produsului (CE)., Certificat de calitate ISO 9001:2008 eliberat de organisme autorizate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.03.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.03.2012 09:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer