Achizitie publica - ACHIZITIE ANVELOPE
Detaliu pentru invitatia numarul 336787
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336787/04.10.2012
Denumire contract: ACHIZITIE ANVELOPE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialServiciul de Ambulanta al Judetului TimisCod fiscal: 7446141, Adresa: str. Martir Marius Ciopec, nr. 5, Timisoara, Telefon: 0256491313, Fax: 0256491313
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Martir Marius Ciopec, nr. 5, Timisoara, Romania, cod postal: 300741, telefon: +40 0256491313, fax: +40 0256491313, persoana de contact: Marinela Micsa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE ANVELOPE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZAREA PE BAZA DE COMANDA FERMA DE ANVELOPE AUTO
II.1.6) CPV: 34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 125, 972 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul Garantiei de participare: 1.889, 00 RONModul de constituire in conditiile legislatiei in vigoare: 1. Scrisoare de garantie bancara conform FORMULARUL F.92. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.3. Plata in numerar la casieria autoritatii contractante.4. Ordin de plata cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data depunerii ofertelor; prin extrasul de cont al ofertantului, stampilat de banca. Contul Serviciului de Ambulanta Timis este: RO65TREZ6215005XXX015823(OP), deschis la Trezoreria Timisoara si cod fiscal: 7446141. Acesta se va emite astfel incat la data limita de depunere a ofertelor, suma reprezentand garantia de participare sa apara in extrasul de cont al autoritatii contractante. Pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea numarului procedurii pentru care se constituie.Perioada de valabilitate a garantiei de participare 60 de zile, care vor curge de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Se solicita garantie de buna executie a contractului. Garantia de buna executie se stabileste la 5 % din valoarea contractului fara TVA.In termen de 5 zile de la semnarea contractului ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie astfel: - Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conf. art.90 alin(1) din HG 925/2006 modif. prin HG 834/2009, sau daca partile convin conform HG 925/2006, art 90, alin (3).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180, in original, (prezentare conform FORMULARUL F.2 din Sectiunea Formulare);
- declaratie privind neincadrarea in prevedrile art. 181 din OUG 34/2006, in original, (prezentare conform FORMULARUL F.3 din Sectiunea Formulare);
-certificat de atestare fiscala ? privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, in original sau copie legalizata siin termen de valabilitate;
- certificat privind taxele si impozitele locale, eliberat de Primaria locala, in original sau copie legalizata si in termen de valabilitate.- Nota: Operatorii economici care prezinta datorii la bugetul de stat, autoritatii contractante, respectiv la plata taxelor si impozitelor locale vorfi descalificati, neavand dreptul de a participa la licitatie.Nota: Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si 181 din O.U.G. nr.34/2006, precum si ofertantii care nu respecta prevederile art. 46 din aceeasi ordonanta.DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 69^1 DIN OUG 34/2006 (CONFORM FORMULARUL F.4)Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea constractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: Dr.Leonida Iancu - Manager generalIng.Nelu Vancea ? Director tehnicEc.Isbiceanu Elena ? Director economicJr.Monica Nagy - Birou JuridicIng.ec.Marinela Micsa - Birou Achizitii PubliceCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform modelului FORMULARUL F.5.D E C L A R A T I E privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale si cea tehnico-economica, conform modelului FORMULARUL F.6. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei, din care sa reiasa ca obiectul contractului are corespondenta in codul CAEN din certificatul emis de ORC-copie certificata pentru conformitate cu originalul.- Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe PRIMUL LOC i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus la oferta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: se vor completa datele de identificarea ale ofertantului, precum si cifra de afaceri globala in ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, - Anvelopele comercializate trebuie sa aiba caracteristici tehnice si dimensionale care sa le asigure un nivel calitativ, de performanta si siguranta in exploatare. Astfel pentru anvelopele fabricate la noi in tara acestea trebuie sa fie certificate si omologate de Registrul Auto Roman.Pentru anvelopele fabricate in tarile Uniunii Europene acestea trebuie sa fie certificate si omologate de forurile de specialitate din tarile de provenienta.Solicitam documente (in limba romana) din care sa rezulte aceasta situatie
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.10.2012 13:36