Achizitie publica - Achizitie anvelope
Detaliu pentru invitatia numarul 352475
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352475/12.08.2013
Denumire contract: Achizitie anvelope
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul de Politie al Judetului IlfovCod fiscal: 11229035, Adresa: str. Fabrica de Glucoza, nr. 7, sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 0212333356, Fax: +40 0212333356
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Fabrica de Glucoza, nr. 7, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020332, telefon: +40 0212333356, fax: +40 0212333356, persoana de contact: florentina gugea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Inspectoratul de Politie al Judetului Ilfov, Serviciul Logistic, bd. dimitrie Pompeiu nr. 2b-2c, sector 2, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie anvelope
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Cantitatea minima achizitionata este de 46 anvelopeCantitatea maxima achizitionata este de 676 anvelope
II.1.6) CPV: 34350000-5 - Pneuri pentru sarcina mica si mare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 13, 040 - 160, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constituie prin scrisoare de garantie bancara sau prin document emis de o societate de asigurari si este in cuantum de 1602 LEI.Perioada de valabilitate a garantiei de paraticipare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei - 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garatia de participare se poate constitui si in alta moneda luandu-se in calcul, pentru echivalare, cursul BNR valabil cu 5 zile inaintea datei limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie prin scrisoare de garantie bancara sau prin document emis de o societate de asigurari si va reprezenta 5% din valoarea fara T.V.A. a fiecarui contract subsecvent ce urmeaza a fi incheiat
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formularul 4;Declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formularul 3;Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului 314/2012;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Persoane din cadrul autoritatii contractante care detin functii de conducere: Raportaru Florin, Dragason Viorica, Enescu Darius Radu, Istrate Edmond Rolland, Gugea Florentina, Ion Violeta, Tifin Paul, Dumitrache Ionel, Ion Mihai, Barbu Lavinia.Certificat de atestare fiscala emis de A.N.A.F. din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Certificat de atestare fiscal emis de Autoritatile Publice Locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Certificat constatator, emis de Oficiul Registrul Comertului, informatiile cuprinse in acest certificat sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor - in formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil aferent anului 2012Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 18.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.08.2013 11:37