Achizitie publica - Achizitie anvelope auto pentru parcul de auto-utilaje apartinand DRDP Brasov
Detaliu pentru invitatia numarul 341125
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341125/18.12.2012
Denumire contract: Achizitie anvelope auto pentru parcul de auto-utilaje apartinand DRDP Brasov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DIRECTIA REGIONALA DE DRUMURI SI PODURI BRASOVBdul. Mihail Kogalniceanu nr. 13 bl. C2 sc. I, et. VI, cam. 10, Brasov, Romania, cod postal: 500090, telefon: +40 268547688, fax: +40 268547695, Persoana de contact: Ing. Diana Toromboli
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DIRECTIA REGIONALA DE DRUMURI SI PODURI BRASOVBdul.M.Kogalniceanu nr.13 bl.C2 sc.I, et.VI, cam.13, Brasov, Romania, CP: 500090, tel: +40268547688, fax: +40268547695, Pers. de contact: Ing.Diana Toromboli
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie anvelope auto pentru parcul de auto-utilaje apartinand DRDP Brasov
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie anvelope auto pentru parcul de auto-utilaje apartinand DRDP Brasov
II.1.6) CPV: 34350000-5 - Pneuri pentru sarcina mica si mare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 950 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Autoritatea Contractanta solicita garantie de participare eliberata in numele ofertantului, in cuantum de: 2.419, 00 lei emisa de catre o societate bancara/societate de asigurari autorizata. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare poate fi constituita: fie prin virament bancar in contul DRDP Brasov deschis la BCR Brasov cu numarul: RO 35 RNCB 0053 0485 9631 0001 LEI, (in acest caz, Ordinul de plata, cu viza bancii emitente, va fi prezentat in original, intr-un plic sigilat exterior atasat pachetului ce contine oferta), fie prin scrisoare de garantie de participare care se prezinta in original, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in Documentatia de atribuire, precum si in conformitate cu modelul prezentat in Capitolul 3 ?Formulare? ? ?Formularul nr. 8 Garantia de Participare?, fie in numerar la casieria DRDP Brasov. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Ofertantii IMM beneficiaza de reducere 50%, daca depun documente conform Legii 346/2004. In cazul in care ofertantul este reprezentat de o Asociere de operatori economici, este obligatoriu compl in cont gar de participare la sectiunea ?of-denumire/numele? a numelui Asoc. cu nominalizarea tuturor membrilor Asoc. in conformitate cu Acordul de Asociere. Autoritatea va retine/restitui in conditiile art 278^1 din OUG 34/2006 din garantia de participare suma de 1, 209.50 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateOfertantul trebuie sa prezinte urmatoarele: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006.Ofertantul va prezenta Formularul nr. 2 din Capitolul 3 "Formulare" al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.Nota 1: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documentele mai sus mentionate pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 2: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 2 din Capitolul 3 "Formulare" al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 si Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.Ofertantul va prezenta urmatoarele: 1. Formularul nr. 3 din Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.2. Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: A. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011). a). Ofertantul va prezenta Formularul nr. 19 din Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire ?Declaratia privind Cifra de Afaceri?. In cazul unei asocieri se va prezenta si Anexa Formularului nr. 19 completata in numele operatorului economic si semnata de catre reprezentantul legal al acestuia. Ofertantul va prezenta Formular nr. 20 din Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire ?Formular de identificare financiara? b). Certificate/documente edificatoare care probeaza/ confirma indeplinirea cerintelor de calificare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, (Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor) - continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotita de cel putin un document/contract/proces-verbal de receptie prin care sa confirme livrarea produselor. In acest sens, ofertantul va prezenta Formularul nr. 5 si anexa A la Formularul nr.5 ?Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani? din Cap 3, Formulare, al Documentatiei de Atribuire. Atentie: Anexa la acest formular va include si contractele similare aflate in derulare, Cerinta nr. 2Informatii privind asocierea Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. 1. Formularul nr. 14 ?Informatii privind asocierea? din Capitolul 3 "Formulare? al Documentatiei de Atribuire semnat de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului. 2. Formularul nr. 15 ?Acordul de Asociere? din Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire semnat de catre reprezentantii legali ai membrilor asocierii. Nota 1: In conditiile in care ofertantul este contractant unic acesta are totusi obligatia de a prezenta Formularul nr. 14 si Formularul nr. 15 mentionandu-se ?Nu este cazul?. Nota 2: In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu revederile articolului 44 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare., Cerinta nr. 3Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, (Ordin nr. 2.135 din 8 decembrie 2005 - pentru aprobarea Reglementarilor privind omologarea si certificarea produselor si materialelor de exploatare utilizate la vehiculele rutiere, precum si conditiile de introducere pe piata a acestora - RNTR 4.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP, pe www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.01.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.12.2012 09:46