Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE ANVELOPE AUTOSANIATRE


Detaliu pentru invitatia numarul 325723
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN BISTRITA-NASAUD
Numar invitatie: 325723/08.05.2012
Denumire contract: ACHIZITIE ANVELOPE AUTOSANIATRE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN BISTRITA-NASAUDCod fiscal: 7641428, Adresa: BISTRITA, STR. GHINZII NR. 26A JUD.BISTRITA-NASAUD, Bistrita, Telefon: 0263-217055, Fax: 0263-27055
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BISTRITA, STR. GHINZII NR. 26A JUD.BISTRITA-NASAUD, Bistrita, Romania, cod postal: 420020, telefon: +40 263217055, fax: +40 263217055, persoana de contact: MIHAI SIGOVAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BISTRITA, STR. GHINZII NR. 26A JUD.BISTRITA-NASAUD, Bistrita, Romania, cod postal: 420020
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE ANVELOPE AUTOSANIATRE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZAREA PE BAZA DE COMANDA FERMA DE ANVELOPE AUTO
II.1.6) CPV: 34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 84, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul Garantiei de participare: 1000 RONModul de constituire in conditiile legislatiei in vigoare: 1. Scrisoare de garantie bancara conformFORMULARUL F.92. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.3. Plata in numerar la casieria autoritatii contractante.4. Ordin de plata cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data depunerii ofertelor; prin extrasul de cont al ofertantului, stampilat de banca. Contul Serviciului de Ambulanta Judetean Bistrita-Nasaud este: RO21 TREZ 1015 041X XX00 0301, deschis la Trezoreria Bistrita si cod fiscal: 7641428. Acesta se va emite astfel incat la data limita de depunere a ofertelor, suma reprezentand garantia de participare sa apara in extrasul de cont al autoritatii contractante. Pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea numarului procedurii pentru care se constituie.Perioada de valabilitate: 90 de zile.
Garantie de buna executie
Se solicita garantie de buna executie a contractului. Garantia de buna executie se stabileste la 5 % din valoarea contractului fara TVA.In termen de 5 zile de la semnarea contractului ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie astfel: - Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conf. art.90 alin(1) din HG 925/2006 modif. prin HG 834/2009, sau daca partile convin conform HG 925/2006, art 90, alin (3).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute laart. 180, in original, (prezentare conformFORMULARUL F.2 din Sectiunea Formulare);
- declaratie privind neincadrarea in prevedrile art. 181 din OUG 34/2006, in original, (prezentare conform FORMULARUL F.3 din Sectiunea Formulare);
-certificat de atestare fiscala ? privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, in original sau copie legalizata si in termen de valabilitate;
- certificat privind taxele si impozitele locale, eliberat de Primaria locala, in original sau copie legalizata si in termen de valabilitate.- Nota: Operatorii economici care prezinta datorii la bugetul de stat, autoritatii contractante, respectiv la plata taxelor si impozitelor locale vor fi descalificati, neavand dreptul de a participa la licitatie.Nota: Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, precum si ofertantii care nu respectaprevederile art. 46 din aceeasi ordonanta.DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 69^1 DIN OUG 34/2006 (CONFORM FORMULARUL F.4)Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea constractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: Dr. Muzsi Annabella-ManagerIng. Croitor Vasile ? Director tehnicEc. Balan Elena ? Director economicInf. Dobra Cristian - InformaticianJr. Stefanut Ioan - Birou LegislativIng. Sigovan Mihai - Birou Achizitii PubliceCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform modelului FORMULARUL F.5.D E C L A R A T I E privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale si cea tehnico-economica, conform modelului FORMULARUL F.6. -Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si industrie nationala sau teritoriala, respectiv Certificatul Unic de Inregistrare (copie)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: se vor completa datele de identificarea ale ofertantului, precum si cifra de afaceri in ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari in ultimii 3aniSolicitat x, - Anvelopele comercializate trebuie sa aiba caracteristici tehnice si dimensionale care sa le asigure un nivel calitativ, de performanta si siguranta in exploatare. Astfel pentru anvelopele fabricate la noi in tara acestea trebuie sa fie certificate si omologate de Registrul Auto Roman.Pentru anvelopele fabricate in tarile Uniunii Europene acestea trebuie sa fie certificate si omologate de forurile de specialitate din tarile de provenienta. Solicitam documente (in limba romana) din care sa rezulte aceasta situatie.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: GRATUIT PRIN INTERMEDIUL SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.05.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.05.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.05.2012 08:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer