Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie anvelope de iarna si vara


Detaliu pentru invitatia numarul 322797
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN MURES
Numar invitatie: 322797/27.03.2012
Denumire contract: achizitie anvelope de iarna sivara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN MURESCod fiscal: 8089381, Adresa: STR.SECUILOR MARTIRI NR.16, Targu Mures, Telefon: 0265-210878, Fax: 0265-210878
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.SECUILOR MARTIRI NR.16, Targu Mures, Romania, cod postal: 540116, telefon: +40 0265210878, fax: +40 0265210878, persoana de contact: ANDREA BARABAS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.SECUILOR MARTIRI NR.16, Targu Mures, Romania, cod postal: 540116, telefon: +40 0265210878, persoana contact Lazar Sanda tel 0743331101
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie anvelope de iarna sivara
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitia de 208anvelopedin care 86 dstinate utilizarii in conditii de iarna, si 122 de anvelope in conditii de vara, pe drumuri publice
II.1.6) CPV: 34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare este de 1000 lei, modalitatea de constituire conf.art.86.alin.1 dun hg 925/2006, perioda de valabilitatea garantie de participare estede 30 zile de latermenul limita de primirea ofertelor in cazul in careseconstituie prin ordin de plata, se depune in contul RO60TREZ4765005XXX005891, deschis la trezoreria tg mure.In cazul in care vor exista contestatii formulate de operatorul economic si respinse ca nefondate autoritatecontractanta va retine o sum, a conf.art.278^1/6 din OUG.34/2006
Garantie de buna executie
garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului.Modalitatea de constituire conf.art.89 alin.2 din OUG 34/2006in cazul in careseconstituie prin ordin de plata, se depune in contul RO60TREZ4765005XXX005891, deschis la trezoreria tg mure.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 si art. 181 din ordonantaCerinta obligatorie: 1. Declaratie privind situatia personala a operatorului economic (formularul 1)2. Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala , 3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (formularul 2)In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.180 si art.181 din O.U.G. 34/2006 , acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.4.Declaratiaprivindneincadrarea inprevederile art.69/^1 dinOUG.34/2006- FORMULARUL 11 in anexa sunt mentionate persoanele careindeplinescfuctii de decizie in legatura cu aceasta procedura de atribuire, 5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181/OUG34/2006FORMULARU3Nota : in cazul in carein tara de origine in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale.referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratieautentica data in fataunui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competenta in acest.sens.Avand in vedere dispozitiile art. 1 din Ordinul Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010, fiecare ofertant la orice forma de licitatie, in sensul prevederilor OUG nr. 34/2006, va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Declaratia se va intocmi conform modelului prevazut in sectiunea Formulare ? ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?. (formularul 10) 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertei.Cerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare sau atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional.2. Lista principalelor livrari de produse furnizatein ultimii 3 ani,
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
termenul de livrare
20
Descriere: minim realist 2 zile sub acest termen oferta nu va fi punctata suplimentar si5 zile maxim acceptat peste care oferta va fi declarata neconforma
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit, descarcat de pe site www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.03.2012 09:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer