Achizitie publica - Achizitie aparat de anestezie
Detaliu pentru invitatia numarul 328839
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328839/06.06.2012
Denumire contract: Achizitie aparat de anestezie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL ORASENESC CAMPENICod fiscal: 4331074, Adresa: ORASUL CAMPENI, STR. HOREA, NR. 63, JUD. ALBA, Campeni, Telefon: 0258771715, 0258771717, Fax: 0258771976
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ORASUL CAMPENI, STR. HOREA, NR. 63, JUD. ALBA, Campeni, Romania, cod postal: 515500, telefon: +40 258771715, fax: +40 258771976, persoana de contact: GABRIELA MICLEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ORASUL CAMPENI, STR. HOREA, NR. 63, JUD. ALBA, Campeni, secretariatul unitatii.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie aparat de anestezie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie aparat de anestezie
II.1.6) CPV: 33172100-7 - Aparate de anestezie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 119, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 2382 lei.Perioada de valabilitate a ofertei este de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: - prin virament bancar (Formular nr.4) sau printr-un instrument de garantare emis de catre o societate de asigurari si prezentat in original;
- sau prin ordin de plata in contul RO49TREZ0065041XXX000158 CF 4331074 deschis la Trezoreria Cimpeni, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor. In situatia in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, conf. art.278^1 (alin.(1), lit.a) din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va retine 2382, 00 lei. Nota: IMM-urile beneficiaza de reducerede 50% la garantia de participare si la garantia de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 Declaratii privind situatia personala a operatorului economicSe solicita completarea si semnarea de catre reprezentantul legal al oferatntului Formularul nr.1.1 si Formularul nr.1.2. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 respectiv 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Cerinta nr.2 Declaratia privind neancadrarea in art.69^1 din OUG 34/2006Declaratie pe proprie raspundere privind neancadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006. Se solicita completarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantului Formularul nr.1.3. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Manager - dr. Miclea Gabriela; Director medical - dr. Senila Ioan Daniel; Director financiar contabil ec. Taran Ana Elena.Cerinta nr.3 Participare la procedura cu oferta independentaConform Ordin nr.314/2010 al Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice se solicita completarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantului Formularul nr.2. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere. Dovedirea formei de inregistrare ca persoana fizica su juridica si dupa caz de atestare ori de apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.1) Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului comertului de pe langa tribunalul teritorial, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii. Certificatul se va prezenta in copie lizibila semnata si stampilate pentru "conformitate cu originalul" de catre reprezentantul legal al ofertantului, cu obligatia ca dupa desemnarea castigatorului, acesta sa prezinte pentru conformitate cu documentul, Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata.2) Aviz de functionare emis de catre Ministerul SanatatiiPersoane juridice/fizice romane si Persoane juridice/fizice strainePrezentarea oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele vor fi inregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective si insotite de traducerea legalizata in limba romana. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata, acest lucru constituind o conditie de calificare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri Ofertantul trebuie sa completeze cifra de afaceri pentru ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica si sau profesionala: 1. Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani1.A Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade, beneficiari-Formularul nr.3.1;I.B Prezentare document cu marca CE/declaratia de conformitate a produsului cu norme in vigoare.II.Informatii privind asociatiiAcord de asociere (Anexa 44) in care se sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicitnsa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Documentele se vor prezenta in copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de catre reprezentantul legal al ofertantului. Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent - sistem de management al calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau de la compartimentul de achizitii al spitalului.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.06.2012 09:05