Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie aparat de sinteza cu microunde cu software de control integrat, cu posibilitate de modernizare prin atasare de module pentru operare automata


Detaliu pentru invitatia numarul 333731
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Centrul de Chimie Organica "Costin D. Nenitescu"
Numar invitatie: 333731/16.08.2012
Denumire contract: Achizitie aparat de sinteza cu microunde cu software de control integrat, cu posibilitate de modernizare prin atasare de module pentru operare automata
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCentrul de Chimie Organica "Costin D. Nenitescu"Cod fiscal: 4221071, Adresa: Splaiul Independentei 202B, Sector 6, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 213167900, Fax: +40 213121601
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Centrul de Chimie Organica, Splaiul Independentei 202B, Sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060023, telefon: +40 213167900, fax: +40 213121601, Secretariat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Centrul de Chimie Organica, Splaiul Independentei 202B, Sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060023, telefon: +40 213167900, fax: +40 213121601
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cercetare-Dezvoltare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie aparat de sinteza cu microunde cu software de control integrat, cu posibilitate de modernizare prin atasare de module pentru operare automata
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie aparat de sinteza cu microunde cu software de control integrat, cu posibilitate de modernizare prin atasare de module pentru operare automata si pentru sinteze de peptide
II.1.6) CPV: 33000000-0 - Echipamente medicale, produse farmaceutice si produse de ingrijire personala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 101, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1500 lei - perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului nr.314/2010 (Formular nr. 9C);Declaratie privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art. 180 OUG 34/2006;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, Completarea Formularului nr. 9B, Certificate constatatoare din care sa se reiasa indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente), Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice ? eliberat de A.N.A.F. teritoriala, Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice (copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69.1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr. 9I);Persoanele nominalizate cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: ?Ordonatorul de credite care aproba bugetul aferent autoritatii contractante: Dr.Ing.Filip Petru ? Director?Comisia de organizare, verificare si validare a ofertelor: Dr.Ing. Pop Mircea ? PresedinteDr.Ing. Deleanu Calin ? MembruDr.Ing. Draghici Constantin ? MembruDr.Ing. Caproiu Miron Teodor ? MembruDr.Ing. Vuluga Dumitru Mircea ? Membru?Persoanele care aproba/semneaza documentele in legatura cu sau pentru procedura de atribuire: Dr.Ing. Filip Petru ? DirectorDr.Ing. Stavarache Carmen ? Director de proiectEc. Ivascu Iolanda ? Contabil sefEc. Valcu Octaviu ? Contabilitate Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, in original sau copie conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului.Persoane juridice/fizice straine: Certificat emis de autoritatea competenta, sau in cazul in care nu se elibereaza acest certificat, o declaratie pe propria raspundere autentica, data in fata unui notar, a unei unitati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens, din care sa rezulte ca operatorul economic este inregistrat si care este obiectul de activitate al acestuia, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident (acolo unde este cazul traducere autentificata si legalizata in limba romana)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pentru ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) sa fie in valoare de minim 100.000 lei (RON). Se vor prezenta: 1) Fisa de informatii generale (Formular nr.5). 2)Bilanturile sau documente echivalente pentru exercitiile financiare 2009, 2010 si 2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de echipamente similare in ultimii 3 ani, Experienta similara.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta in vanzarea si punerea in functiune/instalarea echipamentului solicitat precum si instruirea beneficiarului.Dovada va consta in prezentarea minim a unei copii dupa un contract de furnizare sau a minim a unei scrisori de recomandare din partea unor beneficiari de echipamente SIMILARE., Lista utilajelor necesare indeplinirii contractului Certificare pentru calitate ISO 9001 valabila la data depunerii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Oferta tehnica
40
Descriere: Caracteristici tehnice, durata garantiei, asistenta garantie
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.08.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.08.2012 12:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer