Achizitie publica - achizitie aparat pentru amplificare enzimatica "in vitro"
Detaliu pentru invitatia numarul 318183
Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara Bucuresti
Cod de identificare fiscala: 4602041
Adresa: Bd. Marsti 59, sector 1, Bucuresti
Telefon: 3182564
Fax: 3180296
Denumire invitatie: achizitie aparat pentru amplificare enzimatica "in vitro"
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 38000000-5 - Echipamente de laborator, optice si de precizie (cu exceptia ochelarilor) (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: achizitia unui aparatpentru amplificare enzimatica "in vitro"
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 07.12.2011 14:55
Data limita de depunere a ofertelor: 19.12.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: U.S.A.M.V. Bucuresti, bd. Marasti nr.59, 011464, sector 1, Bucuresti. Ofertele se depun la Registratura Universitiatii, corp A Rectorat la parter.
Data si ora deschiderii ofertelor: 19.12.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: U.S.A.M.V. Bucuresti, bd. Marasti nr.59, sector 1, la Serviciul Achizitii Publice - demisol, corp A Rectorat
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Educatie
Valoare estimata: 19, 350 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din OUG34/2006 actualizata, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 actualizata, Certificatul constatator, Informatii privindsituatia economico-financiara, Lista principalelor livrari efectuate în ultimii 3 ani, continând valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (formular 12D - sectiunea Formulare), insotita de minim o recomandare din partea unuia sau a mai multi clienti beneficiari ai produselor furnizate
prin descarcarea documentatiei din SEAP. Garantie de participare: 2% din valoarea estimata, 387 lei; garantie de buna executie 10% din valoarea fara TVA a contractului.