Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie aparat rontgen mobil cu brat C pentru salile de operatie


Detaliu pentru invitatia numarul 355561
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul de Pediatrie Pitesti
Numar invitatie: 355561/11.11.2013
Denumire contract: Achizitie aparat rontgen mobil cu brat C pentru salile de operatie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul de Pediatrie PitestiCod fiscal: 4318075, Adresa: Str.Dacia, nr.1, Pitesti, Telefon: +40 248220800, Fax: +40 248213850
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Dacia, nr.1, Pitesti, Romania, cod postal: 110414, telefon: +40 248220800, fax: +40 248213850, persoana de contact: Silviu Necula
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul de Pediatrie Pitesti, Str.Dacia, nr.1, Pitesti, Arges - Secretariat
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie aparat rontgen mobil cu brat C pentru salile de operatie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia unui Aparat rontgen mobil cu brat C pentru salile de operatie (chirurgie ortopedie) - 1 BUC
II.1.6) CPV: 33111000-1 - Aparate de radiologie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 241, 935.48 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DaCuantumul garantiei de participare: 1, 5% - 3629, 03 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 30 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie conform tuturor optiunilor art.86 alin.(1)din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Contul in care se va face viramentul este: RO92TREZ0465006XXX009227, codul fiscal 4318075.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Restituirea garantiei de participare se realizeaza conform art.88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Retinerea garantiei de participare.Ofertantul pierde garantia de participare, daca se afla in una din situatiile prevazute la art.87 din HG 925/2006 cu mod.si compl.ulterioare.In cazul depunerii unei contestatii, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 2419, 35 lei conform art.278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Data pentru care se determina echivalenta leu/alta valuta: curs de referinta BNR la data publicarii invitatiei de participare.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Da5% din valoarea totala fara TVA a contractului (Formular 10).Se constituie conform art.90 alin.1 si alin.3 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art.180 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitate de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: -Prezentarea Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 1.Cerinta nr.2Ofertantul nu se inacdreaza in situatiile precazute de art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitate de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: -Prezentare Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 2Cerinta nr.3Ofertantul participa la procedura cu oferta independenta in concordanta cu regulile de concurenta, potrivit Ordinului 314/2010 al presedintelui ANRMAPModalitate de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: -Prezentare Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 3.Cerinta nr.4Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareModalitate de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: -Prezentare Declaratie privind neicadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 4, privind faptul ca nu exista legaturi de rudenie, pana la gradul al patrulea inclusiv, sau relatii comerciale cu persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Stan Vasile, Toader Dana, Gheorghe Florina, Necula Silviu, Silveanu Adela, Manu Mariana, Ene Gheorghe, Alexandru Ovidiu.Cerinta nr.5Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 5Cerinta nr.6Ofertantul nu inregistreaza datorii (la bugetul general consolidat si datorii la bugetul local) scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Modalitate de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: -Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat.-Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local.Nota: Fiecare dintre documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se vor prezenta conform art 5 alin.(1), (2)si (3) din Ordinul ANRMAP nr 509/2011. -Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii, in temeiul Legii 176/2000, privind dispozitivele medicale, republicata si actualizata si OMS 1636/2004 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr.176/2000, cu modificarile si completarile ulterioare.-Autorizatia pentru desfasurarea de activitati in domeniul nuclear emisa de CNCAN, eliberata in temeiul art.8 din Legea nr.111/1996 privind desfasurarea in siguranta a activitatilor nucleare, republicata cu modificarile si completarile ulterioare, care sa contina autorizatie de manipulare instalatii radiologice, in termen de valabilitate, din care sa reiasa ca pentru echipamentele radiologice care fac obiectul furnizarii, compartimentul de service al ofertantului este autorizat de CNCAN pentru desfasurarea activitatilor de instalare, montare, verificare, intretinere, reparare si dezmembrare a acestor instalatii la beneficiar (Anexa 1), certificata de ofertant prin semnatura si stampila.-Autorizatie de securitate radiologica, emisa de CNCAN pentru modelul ofertat: copie autorizatie de securitate radiologica, in termen de valabilitate, pentru modelul ofertat, certificata de catre ofertant prin semnatura si stampila.Toate certificatele si autorizatiile trebuie sa fie in termen de valabilitate la data limita a depunerii ofertelor.- Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - forma scurta : - Certificat constatator emis de O.R.C. - Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului ce urmeaza a fi declarat castigator, inainte de trasmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata. ( acolo unde este cazul ) Certificatul constatator trebuie sa cuprinda cel putin urmatoarele date: -denumire operator economic si date de identificare, CUI, sediul social, structura actionariatului, numele reprezentantilor legali, domeniul principal de activitate, situatia societatii.Pt. Persoane juridice/fizice straine: Prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere legalizata).Nota: Fiecare dintre documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot prezentain oricare dintre formele: original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, dupa caz.;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani., - Document care sa ateste conformitatea produsului cu cerintele Directivei Consiliului 93/42/CEE - Declaratie/Certificat de conformitatePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.11.2013 10:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer