Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie aparatura de iluminat


Detaliu pentru invitatia numarul 354613
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA
Numar invitatie: 354613/10.10.2013
Denumire contract: Achizitie aparatura de iluminat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SACod fiscal: RO 30267310, Adresa: TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, Targu Jiu, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Mihai Viteazu, nr. 101, Isalnita, Romania, cod postal: 207340, telefon: +40 351403716, fax: +40 351403602, persoana de contact: Lucian Radescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SE Isalnita str. Mihai Viteazu nr. 101, loc Isalnita, jud Dolj; bloc PRAM etaj III
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie aparatura de iluminat
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Aparatura de iluminat, conform anexa la caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 31500000-1 - Aparatura de iluminat si lampi electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 17, 270.33 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
este de 345, 00 lei, echiv leu/alta valuta : cursul stabilit de BNR, cu 3 zile inaintea datei limita de depunere a of. Per de valab a gar de part : va fi cel putin egala cu per de valab a of (60 zile) cu incepere de la data limita de depunere a of.Forma de constituire a gar de partic care va fi acceptataa)prin vir bancar sau printr-un instr de gar emis in cond legii de o soc bancara ori de o soc de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc de atribNOTA: Gar trebuie sa fie irevocabila. Instr de gar tb sa prevada daca plata gar se va exec : -conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei gar, in conf cu contractul garantat sau-neconditionat, respectiv la prima cerere a benef, pe baza decl acestuia cu privire la culpa persoanei garb)OP confirmat de catre banca emitenta pana la data deschiderii of.Acestia vor fi depusi in contulRO25.BRDE.170S.V963.4209.1700- deschis la BRD Craiova CUI: 31454295c)Lichid depuse la caseria a. c. ? SC CEO SA ? SE IsalnitaPentru ofertantii I.M.M ? uri gar de partic va fi insotita de decl ca firma este inscrisa in categ IMM, in conf cu condit art.3 din Legea 346/2004. In acest caz ofert pot partic la proc de achiz beneficiind de reducere cu 50% la cuantumul gar de parOfertantul pierde gar de par daca: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractulde achizitie publica/ acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitatea art.180 -Prezentare Formular 5Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - PrezentareFormular 6Cerinta nr.3Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Prezentare Formular 7Cerinta nr.4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1( Dumitru Dumitrascu-director;Veronica Nica-director economic, Viorel Gherghina?director tehnic, Viorica Mitricof-director achizitii)-Prezentare Formular 14Cerinta nr.5Declaratie cu privire la datele de identificare ale ofertantului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinator - Prezentare Formular 14Cerinta nr.6 (dupa caz)Informatii privind IMM-urile-declaratie pe proprie raspundere pentru ofertantii inregistrati ca IMM-uri - Prezentare Formular 9Cerinta nr. 7Ccertificate de atestare fiscala emis de Ministerul Finantelor si taxe si impozite locale(din certificate trebuie sa reiese ca ofertantul nu are datoriiscadente la nivelul lunii anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, sau o declaratie pe proprie raspundere potrivir ar. 11 alin 4 din HG 925/20006 - conf art.9 din ordinul ANRMAP 509/2011) -copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?)-Formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romanePrezentare Certificat Constatatoremis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si IndustrieTeritoriala(Document emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si IndustrieTeritoriala- din certificatul constatator trebuie sa reiese ca ofertantul are in obiectul sau de activitatefurnizarea de produse? care se regasesc in codul CAEN )- Document emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala- din certificatul constatator trebuie sa reiese ca ofertantul are in obiectul sau de activitatefurnizarea de produse? care se regasesc in codul CAENCerinta nr. 2Prezentare Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Fisa de informatii generale1. Declaratie privind cifra medie de afaceriPrecizare cifra afaceri globala inultimi 3 ani, respectiv media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani.Conversia leu / alta valuta, se va face prin raportare la cursul mediu BNR, aferent fiecarui an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Cerinta nr.1Informatii privind standardele de asigurarea calitatiiDocumente emise de organisme acreditate, care confirma ca ofertantul produselor are certificarea sistemului calitatii de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, conform caietului de sarcini, standardul de calitate aplicat fiind SR EN ISO 9001:2008 (sau echivalent).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.10.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.10.2013 08:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer