Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie aparatura de laborator/APM Salaj


Detaliu pentru invitatia numarul 353251
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI
Numar invitatie: 353251/30.08.2013
Denumire contract: Achizitie aparatura de laborator/APM Salaj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUICod fiscal: 4291700, Adresa: STR. PARCULUI NR. 2, Zalau, Telefon: 0260662619, Fax: 0260662622
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PARCULUI NR. 2, Zalau, Romania, cod postal: 450045, jud. Salaj telefon: +40 260662619, fax: +40 260662622, persoana de contact: ILONA HARCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. PARCULUI NR. 2, Zalau, Romania, cod postal: 450045, jud.Salaj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie aparatura de laborator/APM Salaj
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare echipamente laborator: pH- metru, Sistem pentru determinarea consumului chimic de oxigen, Sistem apa ultrapura, Sistem portabil pentru monitorizare pulberi , Moara de laborator,
II.1.6) CPV: 38900000-4 - Diverse instrumente de evaluare si de testare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 141, 935 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se prezinta in original, in cuantumul prevazut mai jos si avand o perioada de valabilitate de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Mod de constituire: a) separat pe fiecare lot, pentru care se face oferta, b) fie cumulat pe toate loturile pentru care se face oferta, dar in acest caz este obligatorie anexarea unei declaratii cu un centralizator in care sa se precizezegarantia de participare pentru fiecare lot.Cuantum: pentru LOT1:225 lei, Cauntum pentruLOT2:612 lei, Cauntum pentruLOT3:935 lei, Cauntum pentruLOT4:451 lei, Cauntum pentruLOT5:612 lei.Ofertantul care se incadreaza in categoria IMM conform O.G. nr 27/2006 si a Legii nr. 346/2004 are dreptul de a constitui garantiade participare in cuantum redus cu 50%.Garantia de participarte se constituie in una din urmatoarele forme: ?Virament bancar in lei (RON) in contul: RO79TREZ 5615005XXX005905 deschis la Trezoreria Zalau, cod fiscal 4291700 - extras de cont pana la data limita de depunere a ofertelor SAU, ?Prin depunere in lei (RON), in numerar, la casieria autoritatii contractante SAU, ?Instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara sau o societate de asigurari. Instrumentul de garantare se va prezenta in original, in cuantumul prevazut ? lei (RON)sau alta moneda.?Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a oferteiconform art 85, lit.b din HG925/2006.? Cursul de schimb la care se face echivalenta lei/alta valuta , este cursul valabil la data de 19.09.2013
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: va fi de 5% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare;PRECIZARE: 1. In situatia in care furnizorul face dovada ca se incadreaza in categoria IMM-urilor, conform prevederilor art.16 alin. (2) din Legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie. Pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta de catre ofertant o declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM la data constituirii garantiei de buna executie.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: Garantiei de buna executie se constituie conform prevederilor art. 90 alin. (1) coroborate cu cele ale art. 86 alin. (2) ? (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de buna executie se poate constitui prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, Documentul va fi emis in conformitate cu Formularul nr. 3.10, sectiunea Modele de formulare si va fi prezentat in original.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)(dupa caz): Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinta nr. 1Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul va prezenta o Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile din Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul nr. 3.1 din sectiunea "Modele de formulare".Precizari: a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 3.1 din sectiunea "Modele de formulare";b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune Formularul nr. 3.1 din sectiunea "Modele de formulare".Cerinta nr. 2Ofertantul nu trebuie sa se afle in niciuna dintre urmatoarele situatii: - a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic;
- nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
- in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
- a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
- prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul va prezenta o Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile din Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formularului nr. 3.2 din sectiunea "Modele de formulare?.Precizari: a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 3.2;b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. din din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile din Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza intr-una dintre situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile din Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, se accepta orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente. Certificatele se vor depune/prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.PRECIZARE: Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificarile si completarile din Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare atrage obligatia autoritatii contractante de a exclude ofertantul de la prezenta procedura.Cerinta nr. 3: Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile din Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu putere de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director Executiv ? dr.ing Aurica Grec;Sef serviciu ML Noje Dana Camelia;Sef serviciu AAABalint Gizella;Consilier superior - Viza CFPP Harcu Ilona; Consilier Juridic Isac Ionel. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul va prezenta completat Formularul nr. 3.3din sectiunea "Modele de formulare?.Precizari: a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune acest formular.b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune acest formular.Cerinta nr. 4: Ofertantul va prezenta un certificat de participare cu oferta independenta potrivit Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul va prezenta completat Formularul nr. 3.4 din sectiunea "Modele de formulare".Precizari: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei prin prezentarea Formularului nr. 3.4 din sectiunea "Modele de formulare".Cerinta nr. 5: Ofertantul va prezenta o declaratie privind calitatea de participant la procedura. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul va prezenta Formularul 3.5 din sectiunea "Modele de formulare".Precizari: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei prin prezentarea Formularului nr. 3.5 din sectiunea "Modele de formulare". Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa fie legal constituit, sa nu se afle in nici o situatie de anulare a constituirii sale, sa aiba dreptul de a desfasura activitatea economica respectiva, iar activitatea sa-i fie autorizata de autoritatile competente.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul va prezenta: 1) Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Informatiile/datele din Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Precizari: a) In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat trebuie sa depuna documentele necesare pentru demonstrarea faptului ca este autorizat sa desfasoare partea sa din contract.b) In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Documentele trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romanac) Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualul/eventualii tert/tertii sustinator/sustinatori.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra de afaceridin ultimii trei aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul va depuneo Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar In cazul in carebeneficiarul este un client privat, si din motive obiective operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economicPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.08.2013 12:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer