Achizitie publica - Achizitie aparatura medicala
Detaliu pentru invitatia numarul 323001
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323001/29.03.2012
Denumire contract: Achizitie aparatura medicala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL BAILESTICod fiscal: 4554408, Adresa: str. Victoriei, nr. 24, judetul Dolj, Bailesti, Telefon: +40 251311207/+40 251311238, Fax: +40 251311627
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Victoriei, nr. 24, judetul Dolj, Bailesti, Romania, cod postal: 205100, telefon: +40 251311207/+40 251311238, fax: +40 251311627, persoana de contact: Augustin Valentin Mirionescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Municipal Bailesti, str. Victoriei, nr. 24, judetul Dolj, Bailesti, Romania, cod postal: 205100, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie aparatura medicala
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie aparatura medicala
II.1.6) CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 23, 650 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare pentru loturile pe care le oferteaza astfel: Lot 1 - 87 leiLot 2 - 30, 50 leiLot 3 - 74 leiLot 4 - 40 leiLot 5 - 5 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului este in cuantum de 5 % din pretul contractului , fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui prin unul din urmatoarele moduri: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conform modelului din sectiunea Formulare)- prin depunere in numerar la casieria autoritatii contractante.- cu OP in contul de garantii RO64TREZ2925006XXX001269 deschis la Trezoreria Bailesti
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Autoritatea contractanta: Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea, si finalizarea procedurii de atribuire: 1. Tibreanu Mirela - manager2. Dumitrascu Mihai - director financiar contabil3. Zabad Ahmad - director medical4. Beldea Dan - biroul informatica5. Mirionescu Augustin - biroul achizitii publice6. Vacaru Ion - medic ginecologOfertant: 1.Declaratie privind eligibilitatea2.Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.3.Fisa de informatii generale4.Certificate de atestare fiscala5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura6.Declaratie pe proprie raspundere ca nu se afla in situatia de a fi respins in baza art. 69 din OUG 34/20067.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? persoane juridice/fizice romane2.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? persoane juridice/fizice straine
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico - financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Standarde de asigurare a calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.04.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.03.2012 07:42