Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie aparatura medicala


Detaliu pentru invitatia numarul 350968
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spital Clinic Municipal "Filantropia" Craiova
Numar invitatie: 350968/23.07.2013
Denumire contract: Achizitie aparatura medicala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpital Clinic Municipal "Filantropia" CraiovaCod fiscal: 5002177, Adresa: Str. C-tin Brincusi nr 3, Craiova, Telefon: 0251307535, Fax: 0251307535
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. N. Titulescu nr 40, Craiova, Romania, cod postal: 200527, telefon: +40 251307535, fax: +40 251307535, persoana de contact: Str. N. Titulescu nr 40
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: spital Clinic Municipal Filantropia Craiova - str N Titulescu nr 40 - compartiment achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie aparatura medicala
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ECOGRAF DOPPLER COLOR (stationar) - ECOGRAF DOPPLER COLOR GENERAL (stationar)
II.1.6) CPV: 33110000-4 - Echipament de imagistica de uz medical, dentar si veterinar (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 347, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare de 1% din valoarea maxima ( fara tva ) a lotului/loturilor pentru care se depune oferta - depunere prin orice instrument de garantare - perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei - in situatia in care unul dintre operatorii economici participanti depune contestatie iar CNSC o respinge, Autoritatea Contractanta va retine contestatorului din garantia de participare reportata la valoarea estimata a lotului 1% din acesta valoare numai pentru loturile care intra sub incidenta art 278^1 aliniat 1. litera a. din OUG 34/2006 - Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a retine garantia de participare in situatiile stipulate la art 87 alin.1 litera a.b.c. din HG 925/2006 -cursul leu - euro la care se vor raporta ofertantii in vederea constituirii garantiei de participare este 1 EURO = 4.4801 RON
Garantie de buna executie
GGarantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Cuantumul garantiei reprezinta 5% din valoarea contractului fara TVA; pentru IMM 2.5% din valoarea contractului Pentru valori mai mici de 15000 Euro nu se solicita garantie de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -declaratie privind eligibilitatea - prezentare Formular nr. 1 din sectiunea Formulare-declaratie privind situatia personala - DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Formular nr. 2.1 ; DECLARATIE privind situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Formular nr. 2.2 ; DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69(1) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Formular nr. 2.3 din sectiunea Formulare.-certificatul de participare cu oferta independenta - prezentare Formular nr. 5 din sectiunea Formulare.-certificat de atestare fiscala - eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Certificatul sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-certificat privind plata impozitelor si taxelor locale - certificatul sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteledepunerea certificatelor in oricare forma original/copie legalizata si copie conf cu originalul conform art 5 din Ordinul 509/2011 al Presedintelui ANRMAPPersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante responzabile de organizarea derularea si finalizarea procedurii de atribuireEc Crainiceanu Elena Victorita (Director financiar contabil)Dr Dijmarescu Anda Lorena (Director medical)Dr. Berbecaru Sorin (clinica medicala II)Dr. Efrem Ion Cristian (ambulatoriu de specialitate)Ec. Sopoteanu Ileana (compartiment tehnica medicala)Ref. Jr. Popescu Madalina (compaprtiment achizitii)Ing. Margineanu Catalin (compartiment achizitii)Ec.Preda Georgeta (compartiment achizitii) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu inscrierea domeniului de activitate corespunzator procedurii de achizitie , ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor - formele de depunere conform prevederilor Art.5/Ordinul Presedintelui ANRMAP nr.509/2011 (original/copie legalizata/copie lizibila ?conform cu originalul?)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ISO 9001/2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.08.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.07.2013 13:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer