Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie aparatura medicala-?Ecograf? si ?Aparat anestezie"


Detaliu pentru invitatia numarul 339109
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic de Obstetrica-Ginecologie Elena DoamnaIasi
Numar invitatie: 339109/09.11.2012
Denumire contract: Achizitie aparatura medicala-?Ecograf? si ?Aparat anestezie"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Obstetrica-Ginecologie Elena DoamnaIasiCod fiscal: 4701401, Adresa: Str. Elena Doamna nr.49, Iasi, Telefon: 0723450813, Fax: 0232210396
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie aparatura medicala-?Ecograf? si ?Aparat anestezie"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie aparatura medicala-?Ecograf -1buc.? si ?Aparat anestezie -1 buc."
II.1.6) CPV: 33112200-0 - Ecograf (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 268, 637.39 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: ?Ecograf-1buc.?-1.900 lei, ?Aparat de anestezie-1buc.?-2.500 lei. Garant.de particip.se constituie prin virament bancar, printr-un instrument bancar emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc.de atribuire.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 de zile si se va calcula de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei. Garantia de participare va trebui sa acopere cel putin perioada de valabilitate a ofertei.Autoritatea contractanta poate solicita extinderea perioade de valabilitate a ofertei, iar perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator.Contul in care se va vira garantia de participare este RO09 TREZ 4065 041X XX00 0716 deschis la Trezoreria Iasi.Ofert. care se incadreaza in categoria IMM-urilor vor completa formularul 6 si vor beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in termen de maxim 5 zile de la data semnarii contractului de furnizare si va avea o valoare egala cu 5% din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 din HG 925/2006 alin(2)-(4) se aplica in mod corespunzator.Ofertantul castigator, daca se incadreaza in categoria IMM-urilor va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificarisi completari prin Legea nr.337/2006Mod de indeplinire: ofertantul va completa Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ?conform formularului F1 din documentatia de atribuire;In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate de cat cea romana, documentele vor fi transmise inlimba de origine impreuna cu traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta nr.2-Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.181 dinO.U.G.34/2006 cu modificarisi completari prin Legea nr.337/2006Mod de indeplinire: ofertantul va completa formularul F2 din documentatia de atribuire;Persoanele juridice straine: *se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.*in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilitofertantul, nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art.180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006, autoritatea contractantava accepta o declaratie pe propria raspundere sau dacain tara respectiva nu existaprevederi legale la declaratiile pe propria raspundere, o declaratie autenticadata in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate de cat cea romana, documentele vor fi transmise inlimba de origine impreuna cu traducerea autorizaasi legalizata a acestora in limba romana.Cerinta nr.3-Declaratie pe propria raspundere de participare la licitatie cu oferta independentain conformitate cu prevederile Ordinului A.N.R.M.A.P. nr.314/2010 ? Mod de indeplinire: ofertantii trebuie sa completezesi sa prezinte formularul F3 din documentatia de atribuire.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa respecte aceasta cerinta.Cerinta nr.4-Declaratie pe propria raspundere in temeiul art.691(evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarisi completari prin Legea nr.337/2006? Mod de indeplinire: ofertantii trebuie sa completeze formularul F4 si Anexa din documentatia de atribuire;Nume si Prenume-Functia detinuta in cadrul Spitalului Clinic de Obstetrica-GinecologieIasi: -Dr.Anton Emil-Manager-Dr.Socolov Razvan-Director Medical-ec.Natalia Dangeanu-Director Financiar Contabil-ing.Macarescu Cornel-Compartiment Achizitii publice-jr.Teodorescu Gabriel-Compartiment juridicConform art.691 din O.U.G. nr.34/2006 modificata de art.1, punctul 13 din Legea nr.279/2011, este exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator care are drept membrii in cadrul Consiliului de Administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau actionari ori asociati persoane care sunt soti/sotie, ruda sau afin pana la gradul al IV-lea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69, litera a) respectiv persoane care detin parti sociale, parti de interes, actiuni din capitalul subscris al unuia dintre ofertantii/cadidatii sau subcontractantii ori persoane care fac parte din Consiliul de Administratie/organul de conducere sau de supervizare a unuia dintre ofertanti/candidati sau subcontractanti, cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante. Cerinta nr.1-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau alte echivalente din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Mod de indeplinire: Ofertantii vor depune Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data depunerii ofertelor.Persoane fizice/juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine impreuna cu traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate pentru Cerinta nr.1.Cerinta nr.2-Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM-urilorMod de indeplinire: Ofertantii incadrati in aceasta situatie trebuie sa completeze Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM-urilor (completarea formularului 6 din documentatia de atribuire)*In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM-urilor se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, toti asociatii trebuie sa se incadreze in mod individual in categoria IMM-urilor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1- Copii lizibileale bilanturilor contabile pe anii 2009, 2010si 2011, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art.185 din O.U.G. nr.34/2006;Mod de indeplinire : Ofertantii vor prezenta copiile lizibile ale bilanturilor contabile pe anii 2009, 2010 si 2011 ce vor fi semnate si stampilate pe fiecare pagina cu mentiunea «conform cu orginalul» sivizate si inregistrate de organele competente in conditiile art.185 din O.U.G. nr.34/2006., Cerinta nr.2-Informatii generale privind media cifrei de afaceri in domeniul aferent contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza ultimii 3 ani.Mod de indeplinire: Ofertantii trebuie sa declare cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sau de la infiintare pentru care exista exercitiu financiar incheiat.*Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata in limba romana a documentelor solicitate mai sus. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si a altor documente in care cele nominalizate anterior nu sunt relevante.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1-Declaratie privindlista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.Mod de indeplinire: Ofertantiivor face dovada livrarii inultimii 3 ani a unuia sau mai multor produse similare si vor completa Declaratia privindlista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani., Cerinta nr.2- Informatii privind subcontractantiiMod de indeplinire: Ofertantii vor completa Declaratia privind partea/partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora., Cerinta nr.3-Certificat de conformitate CE emis de un organism notificat pentru produsul ofertat.Certificatul trebuie sa fie in termen de valabilitate., Cerinta nr.4- Declaratie de conformitate CE pentru produsul ofertat Standarde de asigurare a calitatii-Cerinta nr.1-Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii - ISO 9001/2001 sau alte standarde echivalente. Mod de indeplinire: Ofertantii vor prezenta copii lizibile ale Certificatelor emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii - ISO 9001/2001 sau alte standarde echivalente. Se accepta si ofertantii care prezinta documente edificatoare ca sunt in curs de autorizare/reautorizare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.11.2012 10:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer