Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie aparatura medicala-TRUSA LAPAROSCOPIE


Detaliu pentru invitatia numarul 353373
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL ORASENESC HARSOVA
Numar invitatie: 353373/04.09.2013
Denumire contract: achizitie aparatura medicala-TRUSA LAPAROSCOPIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL ORASENESC HARSOVACod fiscal: 4700791, Adresa: str. Vadului , nr.76, Harsova, Telefon: 0241/870208, Fax: 0241/870208
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie aparatura medicala-TRUSA LAPAROSCOPIE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE APARATURA MEDICALA-TRUSA LAPAROSCOPIE
II.1.6) CPV: 33168000-5 - Aparate de endoscopie si de endochirurgie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4000 ronPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantiile de participare se pot constitui astfel: Modalitatea de constituire a garantiei de participare: - prin scrisoare de garantie bancara- In numerar, prin depunere la casieria spitalului- prin ordin de plata cont RO48TREZ2385041xxx000051, TREZORERIA HIRSOVA- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara sau alte institutie financiara acreditata.Lipsa garantiei de participare sau in cazul in care aceasta nu este constiuita in cuantumul si modalitatea stabilita atrage respingerea ofertei .Echivalenta leu/valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoareacontractului fara TVA, anexa la contract in original.Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, conform art.90(1) din HG 925/2006, actualizata. Nu se accepta depunerea in numerar la casieria unitatii. Nu se accepta constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive. In conformitate cu prevederile Legii 346/2004, pentru IMM, garantia de buna executie se poate constitui in cuantum de 50% din valoarea totala a acesteia, in baza declaratiei privind incadrarea in categoria IMM, din sectiunea Formulare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completare formular 1-fisa de prezentareCompletare formular 2-declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 180 din OUG 34/2006-Completare formular 3Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006-Completare formular 4Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69A1 din OUG 34/2006-Completare formular 4- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completare formular 8Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Ec. Mihai Adrian-ManagerEc. Stoica Daniela Teodora-Director finaciar contabilComisia de evaluare: Presedinte: Munteanu Viorica-contabilMembrii: Dr. Fricatel VladimirAs. Lungu GabrielaAs. Oprea FlorentinaDr. Marin Leonid-membru rezervaAs. Mihai Georgeta-membru rezervaIncadrarea in situatiile prevazute de art. 180, 181 sau 69A1 din OUG 34/2006 duce la respingerea ofertei Pentrupersoane juridiceromane: 1.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.Prezentarea documentului se va face in format electronic in SEAPpersoane juridice/fizice strainePentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana.Prezentarea documentului se va face in format electronic in SEAP
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri : Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii trei ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati insotita de prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul privat. - toate produsele ofertate trebuie sa fie insotite de certificatele care sa ateste calitatea lor si certificatele CE. - Declaratii de conformitate/Certificate de calitate si CertificatePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.09.2013 10:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer