Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie Ape minerale


Detaliu pentru invitatia numarul 319861
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CAMERA DEPUTATILOR-CENTRUL INTERNATIONAL DE CONFERINTE-DIRECTIA PENTRU ALIMENTATIE
Numar invitatie: 319861/03.02.2012
Denumire contract: Achizitie Ape minerale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCAMERA DEPUTATILOR-CENTRUL INTERNATIONAL DE CONFERINTE-DIRECTIA PENTRU ALIMENTATIECod fiscal: RO4265809, Adresa: STRADA IZVOR NUMARUL 2-4 SECTOR 5, Bucuresti, Telefon: 021.402.16.40, Fax: 021.315.09.97
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA IZVOR NUMARUL 2-4 SECTOR 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050563, REGISTRATURA CAMEREI DEPUTATILOR, PROGRAM DE L-J 8-16.30; V 8-14.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA IZVOR , NUMARUL 2-4 SECTOR 5, Bucuresti, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie Ape minerale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Ape minerale (apa minerala naturala plata si apa minerala naturala, natural carbogazoasa)
II.1.6) CPV: 15981200-0 - Apa minerala carbogazoasa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 140, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
. Cuantumul Garantiei de participare este de 2800 lei.2. Garantia de participare irevocabila, care se constituie prin virament bancar in contul Camerei Deputatilor deschis la T.O.M.B.: RO96 TREZ 7005 003X XX00 0088, prin depunerea sumei in numerar la Casieria Camerei Deputatilor, nu mai tarziu de data si ora depunerii ofertelor, in urma unei solicitari scrise (insotita de Declaratia privind I.M.M, daca este cazul) transmise la fax 021.414.19.62 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, se prezinta in original.Garantia de participare sau ordinul de plata confirmat de bancase anexeaza plicului ce contine oferta.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitateaCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica)Documente obligatorii: Se va completa formularul: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitateaNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabil ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juridice sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.cerinta minima ? original semnat si stampilat de imputernicitul legal al furnizorului -ord. 509/2011-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute mai sus, acesta va fi exclus de la procedura de achizitie publica.Documente obligatorii: Se va completa formularul: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006cerinta minima ? original semnat si stampilat de imputernicitul legal al furnizorului -ord. 509/2011-Certificat de atestare fiscalaDocumente obligatorii: Certificat de atestare fiscala din care sa rezulte plata taxelor si impozitelor, a contributiilor la asigurarile sociale, a contributiilor la fondul de somaj, din care sa reiaa ca ofertantul nu are dotorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, eliberat de organele competente din cadrul Ministerului Finantelor Publice;Pentru datoriile esalonate, ofertantii vor prezenta obligatoriu conventiile de esalonare insotite de documente (OP) care atesta plata ratelor pana in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Ofertantii care prezinta certificatul fiscal cu datorii neesalonate vor fi exclusi din procedura de atribuire a contractului de achizitie.Certificat de atestare fiscala pt. persoane juridice/fizice straineprin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele . Documentul va fi prezentate in original sau in copie, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana.cerinta minima ?copie legalizata sau copie , , conform cu originalul? ? ord. 509/2011-Certificat de plata a taxelor si impozitelor localeDocumente obligatorii: Certificat de plata a taxelor si impozitelor locale, din care sa reiaa ca ofertantul nu are dotorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, eliberat de organele administratiei publice locale.cerinta minima ?copie legalizata sau copie , , conform cu originalul? ? ord. 509/2011-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691Documente obligatorii: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691Persoanele care detin functii de decizie in cadrul Camerei Deputatilor ? Centrul International de Conferinte ? Directia pentru Alimentatie: Gheorghe Barbu.Madalina Ududoiu.Gabriel Leonte.Rodica Ghizdeanu.Gabriel Bratosin.Sanda ionescu.Beldiman Florica.cerinta minima ? original semnat si stampilat de imputernicitul legal al furnizorului -ord. 509/2011-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010)Documente obligatorii: Certificat de participare la licitatie cu oferta independentacerinta minima ? original semnat si stampilat de imputernicitul legal al furnizorului -ord. 509/2011 -Persoane juridice/fizice romaneDocumente obligatorii: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte: a) ca obiectul de activitate al ofertantului include comercializarea produsului care face obiectul cererii de oferte;cerinta minima ?copie legalizata, original sau copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalu "? ord. 509/2011-Persoane juridice/fizice straineDocumente obligatorii: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta / inregistrarea la organe din tara respectiva. Documentele vor fi prezentate in original sau in copie, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana.cerinta minima ?copie legalizata sau copie , , conform cu originalul? ? ord. 509/2011
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, din care sa reiasa cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani .Nota: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare operator economic din cadrul asocierii va completa acest formular.cerinta minima ? original semnat si stampilat de imputernicitul legal al furnizorului -ord. 509/2011, Bilant contabil la data de 31.12.2010 vizat de D.G.F.P. (copie semnata si stampilata conform cu originalul)cerinta minima ?copie legalizata sau copie , , conform cu originalul? ? ord. 509/2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari similare din punct de vedere al complexitatii in ultimii 3 ani.cerinta minima ? original semnat si stampilat de imputernicitul legal al furnizorului -ord. 509/2011Prezentarea de informatii relevante din cel putin un contractde furnizare in vederea demonstrarii experientei similare, impreuna cu recomandarea beneficiaruluicerinta minima ?copie , , conform cu originalul? ? ord. 509/2011, Autorizare sanitar-veterinara de functionarecerinta minima ?copie legalizata sau copie , , conform cu originalul? ? ord. 509/2011;HG 924/2005;OMS 976/1998, Autorizare sanitar-veterinara pentru mijloacele de transportcerinta minima ?copie legalizata sau copie , , conform cu originalul? ? ord. 509/2011;HG 924/2005;OMS 976/1998., Cerinteobligatorii: Mostre ale fiecarui produs.Documente obligatorii: Aviz de expeditie a mostrelorcerinta minima ? ord. 509/2011 Standarde de asigurare a calitatiiCertificat privind implementarea unui sistem de management al calitatii conform cerintelor standard SR-EN-ISO 9001/2008 sau echivalentpt ofertant;cerinta minima ?copie legalizata sau copie , , conform cu originalul? ? ord. 509/2011, Standarde de asigurare securitatii produselor alimentareCertificat privind implementarea unui sistem de management al securitatii produselor alimentare standard ISO 22000:2005 sau echivalent pt ofertant;cerinta minima ?copie legalizata sau copie , , conform cu originalul? ? ord. 509/2011
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP (ESTE ATASATA PREZENTEI INVITATII DE PARTICIPARE)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.02.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.02.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.02.2012 12:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer