Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie articole categoria papetarie prin Programul Operational pentru Asistenta Tehnica 2007-2013 "Sprijin pentru dezvoltarea unei Autoritati de Audit la standarde europene" C.F.1.4.061, cod SMIS 24224


Detaliu pentru invitatia numarul 351279
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CURTEA DE CONTURI A ROMANIEI
Numar invitatie: 351279/29.07.2013
Denumire contract: Achizitie articole categoria papetarie prin Programul Operational pentru Asistenta Tehnica 2007-2013 "Sprijin pentru dezvoltarea unei Autoritati de Audit la standarde europene" C.F.1.4.061, cod SMIS 24224
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCURTEA DE CONTURI A ROMANIEICod fiscal: 4265922, Adresa: STRADA LEV TOLSTOI NR. 22-24, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: +40 213078874, Fax: +40 213078880
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA LEV TOLSTOI NR. 22-24, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 011948, telefon: +40 213078874, fax: +40 213078891, persoana de contact: DIAPP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA LEV TOLSTOI NR. 22-24, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 011948,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie articole categoria papetarie prin Programul Operational pentru Asistenta Tehnica 2007-2013 "Sprijin pentru dezvoltarea unei Autoritati de Audit la standarde europene" C.F.1.4.061, cod SMIS 24224
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie articole categoria papetarie prin Programul Operational pentru Asistenta Tehnica 2007-2013 "Sprijin pentru dezvoltarea unei Autoritati de Audit la standarde europene" C.F.1.4.061, cod SMIS 24224, conform specificatiilor din Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 30192700-8 - Papetarie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 88, 418.55 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Of are oblig de a constit GP: Lot 1=1300 Lei, Lot 2=440 Lei.GP se constit cf art.86 si 87 din HG 925/2006.Per de valab a GP trebuie sa fie cel putin egala cu per de valab a of, rsp. 90 de zile de la data lim de depunere a of.Dovada constit GP se preza in original la deschidere.SG trebuie sa se refere expres la procedura organiz de AC, sa contina in clar denumirea AC in favoarea careia s-a constit, sa contina val GP care sa coresp sumei solic prin DA, sa aiba inscrisa valab pt care a fost constit, care trebuie sa coresp cu solicit din DA, sa fie irevocabila, sa contina parafa emitentului si semnatura autoriz, sa fie emisa pt op ec ofertant.Se poate utiliza Formular 1.In cazul extind per de valab a of, per de valab a SBGP va fi prelungita corespunzator, altfel se considera ca of si-a retras oferta.Pt GP prin virament RO92TREZ7005005XXX000157-A.T.C.P.M.B.Pt IMM, GP va fi de 50% din niv min impus.Ofertantul care solicita reducerea GP va prez o decl pe proprie raspund ref la incadr in categ IMM in original la deschid of si o ataseaza GP.In cazul depunerii de of in asociere, GP trebuie constit in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de op ec.Este recomandabil sau de preferat ca GP sa fie emisa de o banca cu corespondent in Romania.Echivalenta pt o GP depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei lim de depunere a of cu 5 zile.Neconstit GP sau neprez in original duce la descalificarea ofertantului fara posibilitatea de completare ulterioara.In cazul unei contest respinse de CNSC AC retine din GP suma calculata cf art278^1(1) OUG34/2006.In masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei CNSC de respingere a contestatiei, AC are oblig de a returna contestatorului suma retinuta cf art278^1(1) OUG34/2006 in maxim 5 zile de la data deciziei instantei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratie privind eligibilitateaCompletarea si prezentarea Formularului 2.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de servicii.Documentul va trebui prezentat atat de catre ofertant, cat si de catre ofertantul/ii asociat/i si tertul/ii sustinator/i, daca este cazul.Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Completarea si prezentarea Formularului 3.Documentul va trebui prezentat atat de catre ofertant, cat si de catre ofertantul/ii asociat/i, daca este cazul.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara si / sau capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata in conformitate cu art. 186 si / sau art. 190 din O.U.G. nr. 34 / 2006, documentul va fi depus si de catre tertul sustinator pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34 / 2006.Conf. art. 182 alin (2) si art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita direct informatii de la autoritatile competente si de a nu incheia un contract cu o firma care se incadreaza in oricare dintre situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006.Cerinta nr. 3: Certificat atestare fiscala emis de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic.Prezentarea certificatului de atestare fiscala emis de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentul se depune in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificata cu semnatura reprezentantului legal sau imputernicit si stampila.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa demonstreze ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul din tara de rezidenta fiscala a ofertantului.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana. Traducerea va fi prezentata in original sau copie legalizata.Documentul va trebui prezentat atat de catre ofertant, cat si de catre ofertantul/ii asociat/i, daca este cazul.Cerinta nr. 4: Certificat fiscal emis de structura de impozite si taxe locale.Prezentare Certificat fiscal emis de structura de impozite si taxe locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentul se depune in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificata cu semnatura reprezentantului legal sau imputernicit si stampila.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa demonstreze ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul din tara de rezidenta fiscala a ofertantului.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana. Traducerea va fi prezentata in original sau copie legalizata.Documentul va trebui prezentat atat de catre ofertant, cat si de catre ofertantul/ii asociat/i, daca este cazul.Cerinta nr. 5: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute le art. 691 din O.U.G. nr. 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Completarea si prezentarea Formularului 9.Ofertantul / ofertantul asociat / subcontractantul / tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie / organ de conducere sau de supervizare si / sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot / sotie, ruda sau afin pana la gradul al patruleainclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din O.U.G. nr. 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, va fi exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu functie de decizie: PUFAN George - Secretar General, reprezentant legal al Curtii de Conturi a Romaniei, MITROI Monica - Director Economic, PASCARU Aurelia - Director Investitii, Achizitii Publice si Patrimoniu. Persoanele care aproba / semneaza documente emise sau in legatura cu procedura de atribuire: NANIS Dragos ? Consilier Juridic, HUBATI Valentina ? Consilier Superior, PRIOTEASA Felicia ? Consilier Superior, MOISA Alexandra ? Consilier Debutant, DEBU Ion - Consilier Superior, ANGHEL Cristina Andreea - Consilier Superior, urmand a se constitui ulterior comisia de evaluare a ofertelor.Documentul va trebui prezentat atat de catre ofertant, cat si de catre ofertantul/ii asociat/i, subcontractantul/ii nominalizat/i si tertul/ii sustinator/i, daca este cazul.Cerinta nr. 6: Certificarea participarii la procedura cu oferta independenta ? conform ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314 / 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Completarea si prezentarea Formularului 4.Certificatul trebuie semnat de reprezentantul/ii legal/i al/i ofertantului asa cum este acest reprezentant identificat in documentele prezentate pentru a dovedi capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.In cazul participarii cu oferta comuna, documentul se depune si semneaza de catre liderul asocierii.Nota: Toate documentele intocmite / emise de catre ofertant in scopul participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului sustinator. De asemenea, vor fi prezentate in forma originala actele emise de societatile bancare, de asigurari sau alte institutii financiare acreditate, acte ce nu pot fi emise si ? implicit - folosite decat in scopul demonstrarii anumitor cerinte legate de prezenta procedura de atribuire pentru care au fost solicitate.La cererea beneficiarului, ofertantul este obligat sa prezinte forma originala a documentelor solicitate.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate in original sau copie legalizata a documentelor prezentate initial numai in copie conform cu originalul.Nota: Nu se vor folosi prescurtari.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura si stampila, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui ofertant, Curtea de Conturi a Romaniei are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinta nr. 1: Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului.Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente, din care sa rezulte obiectul de activitate a operatorului economic.Informatiile cuprinse in document vor fi valabile / reale la data limita de depunere ofertelor.Documentul se depune in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificata cu semnatura reprezentantului legal sau imputernicit si stampila.Nota: La cererea beneficiarului, ofertantul este obligat sa prezinte forma originala a documentelor solicitate.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate in original sau copie legalizata a documentelor prezentate initial numai in copie conform cu originalul.Nota: Nu se vor folosi prescurtari.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura si stampila, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui ofertant, Curtea de Conturi a Romaniei are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentare informatii generaleCompletarea si prezentarea Formularului 5, din care sa reiasa cifra de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani financiari, respectiv pentru perioada 2010 - 2012.Ofertantii vor utiliza cursul mediu de schimb anual al B.N.R., astfel: An Curs Leu / Euro2010 4, 20992011 4, 23792012 4, 4560Documentul se depune in original., Bilant contabil pentru ultimii 3 (trei) ani financiari incheiati.Bilanturile contabile pentru ultimii 3 (trei) ani financiari, respectiv 2010, 2011 si 2012, vizate si inregistrate la organele competente.Documentele se depune in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificata cu semnatura reprezentantului legal sau imputernicit si stampila.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse similare in ultimii 3 (trei) ani.Completarea si prezentarea Formularului 6.Lista principalelor furnizari de produse similare in ultimii 3 (trei) ani.Autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate / documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este client privat si din motiveobiective operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari / confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor se va realiza printr-o declaratie pe proprie raspundere a operatorului economic, ce va fi probata cu documente justificative in cazul castigarii procedurii. Certificat privind implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii.Prezentarea de documente, emise de organisme acreditate, care confirmacertificarea sistemului de management al calitatii. Ofertantul va prezenta documente care sa ateste conformitatea cu standardele si normele de calitate impuse de Comunitatea Europeana, astfel: Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent privind Sistemul de Management al Calitatii emis de organisme de certificare acreditate. Se accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Documentele vor fi prezentate in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificata cu semnatura reprezentantului legal sau imputernicit si cu stampila.Certificatele prezentate in alta limba vor fi traduse in limba romana de un traducator autorizat. Traducerea va fi prezentata in original sau copie legalizata.Documentul va fi valabil la data limita de depunere ofertelor.Nota: Se solicita respectarea cerintei minime de catre ofertant si, dupa caz, individual de catre fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.08.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (Programul Operational pentru Asistenta Tehnica 2007-2013 "Sprijin pentru dezvoltarea unei Autoritati)
Data expedierii prezentei invitatii: 26.07.2013 09:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer